Márti

ruprechjudit

2010.05.27. 14:32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kevés portrét készítek...érdekelne a véleményetek-kritikátok! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr252035544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PekZo 2010.05.28. 12:36:17

a visszanézés tetszik, jó az lkapott mosoly is, én a tetejéből vágnék picit, nem baj, ha a fej egy része nincs a képen.
Ami még kicsit zavaró az a kiégett részek, azon esetleg érdemes lenne vmennyit visszavenni.

ruprechjudit 2010.05.29. 19:10:26

Köszi szépen! Letakartam a tetejét - tényleg jót tenne a vágás, nem is gondoltam rá...
Hát, a monitoromat előhívatott képekhez "kaibráltam" hozzá...nem tudom mekkora sikerrel. Nálam a háttér az, ami itt-ott részlettelen, az arcot nem hagytam kiégni. Nálad az arcon is van kiégett rész? Mert akkor monitorfelülvizsgálatot kell tartanom! :-)

PekZo 2010.05.30. 16:08:17

hááááát, megnéztem az itthoni monitoron is, itt nincs kiégett rész, nekem kell monitor-felülvizsgálatot tartanom :)

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2010.06.01. 10:47:30

Jó. Ez egy pillanatkép, ami portré...
Ezekben az a jó, hogy nincs beállítás. Szerintem egyéni hangulatot ad vissza és ez jellemzi a karaktert vagy a karakterre jellemző hangulatot ad vissza...
Gabes
süti beállítások módosítása