Parc Güell

PekZo

2010.04.07. 13:06

A honlapon további képek is találhatók, az Absztrakt kategóriában: www.pekzoltan.hu

Barcelonában van egy (a sok másik mellett) csodahely, amit Gaudi tervezett, egy padsor csempékből. Ott készültek a képek., meg otthon a gép előtt a színek.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr441901420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2010.04.07. 17:55:27

van mit koptatni rajtuk:-)

Még mindig jó a szemed:-)

Grat!

bepe22 2010.04.07. 21:32:13

Remek. És élőben is jók voltak.

gacsi (nonci) 2010.04.08. 20:35:03

Nagyon jó színvilág és formaság,
klassz!

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2010.04.09. 09:59:34

Jó kis sorozat!
Az Gaudi zsenijét mutatja, hogy törött csempékből mit ki tudott hozni, de a te részletkiragadási módszered új értéket adott hozzá.
Örülök, hogy felidézted számomra az élményt.

ruprechjudit 2010.04.10. 14:27:30

Nagyon tetszik, ahogy a színes forgatagból mindegyik képen ki tudtál emelni valami jellegzeteset...a darabkák összeállnak egy-egy vidám, harmonikus képpé. Grat!

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2010.04.16. 20:35:57

Őszintén: Mivel olvastam, hogy Güell, rögtön a szemem elé ugrottak azok a padok, ahol én is lenyűgözve ültem. A finom pasztel szineket vártam, és nem... ahogy megnyitottam a képeket, mondom: na, püff neki. Hol van Gaudi szelleme? Hát sehol. Aztán megbarátkoztam a gondolattal, hogy ez bizony nem Gaudiról szól, és akkor megérintettek a képeid. Addig nem. Mostmár jó. Szóval, nem tudom, érted-e, előbb csalódtam, aztán meg elkezdtem szeretni ezeket a képeket.
süti beállítások módosítása