Csönded vagyok

Kir_Royal

2009.10.28. 09:16

Már megint Cseh Tamás ... és persze Bereményi Géza.

 

Most elmondom, mid vagyok, mid nem neked.
Vártál ha magadról szép éneket,
dícsérő éneked én nem leszek,
mi más is lehetnék: csak csönd neked.

E szó jó: csönd vagyok, csönded vagyok.
Ha rám így kedved van maradhatok,
ülhetsz csak tűrve, hogy dal nem dicsér,
se jel, se láng csak csönd, mely égig ér.

S folytatom mid vagyok, mid nem neked,
ha vártál lángot, az nem lehetek,
fölébem hajolj, lásd hamu vagyok,
belőlem csak jövőd jósolhatod.

Most elmondtam mid vagyok, mid nem neked.
Vártál ha magadról szép éneket,
dícsérő éneked én nem leszek,
mi más is lehetnék: csak csönd neked.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr411480719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.10.28. 10:42:34

Nem hiszem, hogy képre szoktak ilyet mondani, hogy meglátni és megszeretni, de ezt azonnal, sőt, még előbb! Micsoda csodás szürkék, pedig arra szokták mondani, hogy unalmas, itt, megunhatatlan. Ez nagy "lövés" volt Laci, és fantasztikusan szép munka!

-kadris- 2009.10.28. 19:09:15

Azt telefonálta ma a Főfüge, hogy jöjjek azonnal a Látó-körre, mert szerelmes leszek a képedbe, mert olyat alkottál, hogy csak na. Na. Akkor itt vagyok! Először is az életem első szerelmének írtam le én is ezeket a sorokat. Cseh Tamásra nőttem fel, és a soproni Katedra együttes nincs egy hónapja, hogy emlék koncertet tartott, nem is egyet! Szóval a kép fekete fehér, gyönyörűség. Az idézet hozzá találó!
Na és természetesen mi más is lehetnék, csak csönd Neked!
Köszönöm Főfüge, hogy hívtál, köszönöm Laci, hogy láthattam!

Zitalma-Parfüm 2009.10.29. 09:34:57

www.youtube.com/watch?v=IkYGBnb8bgg

Az eredetit sajnos nem találtam de a szöveg itt is tökéletes!

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2009.10.29. 21:12:41

Nagyon szeretem az ilyen fotókat...
Valóban a csendről a nyugalomról szól. A szürke árnyalatai és az ágak finom rajzolata, méretbeli és tónusbeli átmenetei teszik reálissá és széppé a az ff. által finoman "diktált" igazi valóságot. Egyben érzéki, szép, ellentétekkel teli és nagyon szabad lelkületű fotó.
Finoman kiragadott részlet, téma... hiszen a csend is egyszerű, csak meg kell hallani...:))
Gabes
süti beállítások módosítása