Nagyon jó volt :) (Még több kép a facebook-on)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr451270411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2009.07.28. 09:09:17

Aki valaha is próbálkozott koncertfotózással tudhatja, milyen nehéz az extrém színpadi fények és egyéb világítási effektusok mellett emberi fogyasztásra alkalmas képeket készíteni. Én egyszer végigfotóztam egy Sebestyén Márta koncertet (ahol a műfaj sajátosságai miatt nyilván visszafogottabb volt a világítási hókuszpókusz is) és a végén csak fekete-fehér képeket mertem kiadni a kezemből, annyira természetellenesek voltak az emberi színek.
Ezek a képek (meg a többi is a facebook-on) viszont jól sikerültek. Nekem inkább az alsó tetszik. A gitár és a háttér fénysávjai kompozíciós szempontból remekül "kifeszítik" a képet, az arcon látszik a koncentráció, az elmélyülés.
A fölső kép legszebb részei a becsillanások, viszont zavar a zöld fényfolt a könyökén, és ez az alulról fényképezés sem a legszerencsésebb, de hát persze megértem: az embor onnan fényképez, ahová odajut ...

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2009.07.28. 13:25:55

Az alsó kép nekem is nagyon tetszik. Jó lehetett a koncert.

PekZo 2009.08.01. 17:20:51

nálam is az alsó jön be jobban, ott kifejezőbb pillanatot sikerült elkapni, mint az elsőnél.
süti beállítások módosítása