Mese

gacsi (nonci)

2009.07.01. 17:41

A három testvér:-)

Éldegélt a fűmezőben egy kis csiga( Mezőcsi),az egyik testvére( Réticsi) a tengeréten, a másik (Kerticsi) kertözönben.
Ritkán látták egymást, igen félénkek és visszahúzódóak voltak.
Történt egyszer, hogy Mezőcsi elvesztette a házát a nagy viharban, és csak sírt és fázott és félt! A katica, aki midhárom csigát jól ismerte, hírét vitte a testvéreknek,mi is történt a fűmezőben.

A két bátor testvér azonnal útnak indult, hogy segítesen. Útközben gondolkodtak mit is tudnak majd építeni.
Réticsi azt gondolta, egy szép harangvirágot visz majd a rétről, az kényelmes és szép is lesz.
Kerticsi kertjében fenyők és bokrok ágainak kérge nyújtott volna biztos menedéket.

Mikor rátaláltak Mezőcsire, már nagyon beteg volt. Gyorsan össze is építették a lila virágot a fák kérgével.

Összeragasztották, és együtt maradtak jóban-rosszban,.. minden időben!

( Zita )

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr281220449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2009.07.01. 23:04:07

Köszi Nonci... itt pedig lesz egy felnőtt szürreálisabb mesém:-)

Továbbra is nagyon tetszik ez a digit.ill. olyan messzire vitte a mesemondó fantáziámat ez a kép, hogy már 3 történetet is írtam a hatása alatt!

Grétit puszilom, remélem hamarosan személyesen is mesélhetek neki:-)

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2009.07.02. 20:57:53

A mesével együtt fantasztikus, persze a fotó magában is megállja a helyét! :)))

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.07.02. 22:10:23

Az én fantáziámat még messzebbre vitte a, mese!
Már megfogalmaztam a történetet, csak még le kellene írnom.
Árnika, maga a csoda! Én nem rég, találkoztam vele! Van már, vagy 3-4 hete valamiért arra jártam és gondoltam megnézem Gréta Árnikát. Szép illedelmesen bekopogtam, de amikor nem szólt senki akkor be is nyitottam. Az előszobában ki fogadott? Árnika!
- Szervusz Jánoskám! Két keze, magasan fenn, ölelésre készülve. Többet nem mondott, mert felébrettem! A sok minden nem lehetséges miatt, hamar kivert a víz, de nagyon hamar meg is nyugodtam, mert, bár tényleg álmodtam, de képei után ismerve Árnikát, akár meg is történhetett volna!
Viszont, amit leírtam az hiteles! Akár hihető, akár nem!
süti beállítások módosítása