barátkozók

gacsi (nonci)

2009.05.21. 10:56

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr511135116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.05.21. 23:22:51

Helló kiskutya!


1.Kép
-Barátkozzunk! Egy finom cumika?
Mondjuk bélszínért?
2.Kép
- Nyalogasd csak, próbálgasd nem verlek
át,ez egy finom anyag! Jól jársz. Én
is, de nekem nagyon sűrgős! Nézd!
Csont és bőr vagyok! Nem szánnál meg?
3.Kép
- kedves Látó-kör-ösök! Most mit csi-
náljak? Ti tudnátok ellenállni? Én nem
tudok! Ő egy professzionális, lejmolós
terrorista!
- Se csont, se bőr! Nem vagyok!
javaslat?

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2009.05.22. 08:27:11

Aranyosak. Mind a ketten.
Az első képen olyan, mintha Árnika a cumiját távirányítónak használná a kutya visszatartására - vagy éppen csalogatja vele magához?
Fotós szemmel nekem a harmadik kép tetszik a legjobban, példaértékű a motívumok (gyerek, kutya) és a vezető vonalak (árnyékok) szerkesztése. Ugyanakkor a pontos szerkesztés ellenére sem sablonos, vagy unalmas a kompozíció.

gacsi (nonci) 2009.05.22. 11:15:27

Köszönöm a középre helyezést!
És a kedves hozzászólásoknak nagyon örülök! :))
süti beállítások módosítása