Köszönöm mindenkinek a rengeteg munkát.

A youtube-ra feltöltöttem a vetítést, itt megtekinthető

Látó-kör fotókiállítás slide-show

A facebookra pedig feltöltök egynéhányat az rgb által készített képekből.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr751019591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.03.23. 16:34:08

A tegnapi nap, a pillanatok milliárdjaiból állt! Itt van egy. Ott voltam, véletlenül láttam, a születését.
Láttam Királyunk "szenvedését", láttam, ahogy mindezt Nóra észrevette, láttam az arcán, a finom, huncut mosolyt, láttam, ahogy a gombnyomás előtt Ő már látta a képet. Láttam, ahogy sietve felemelte csodamasináját, ami a többi milliós kiegészítőkkel együtt később, beleegyezésemmel őrzésemre bízva, sikerrel felidézte bennem egy fantasztikus film, egy remek vígjáték –Estély habfürdővel- férfiakra nem túl kellemes perceit, aminek teljes átérzésétől Satu érkezése megmentett, és ennek köszönhetően nézhettem végig később, azt a csodás jelenetet, amikor az utolsó pogácsát is megették!
Az egész egy pillanat volt! S én barom, nem vetem észre, csak most, hogy fel kellett volna kapnom a gépemet, s ezt az egészet lefotózva készíteni, egy még nagyobb fotót. Na, de a fotózás, a pillanatok művészete!
S ezért vagytok Ti, mind, NAGY FOTÓSOK!

Zitalma-Parfüm 2009.03.24. 11:54:59

Kedves Főfüge!

A fény és árnyék " művészi" pillanatait nem mindenki látja, csak az veszi észre akinek erre receptorai vannak, amit lehet a géppel egy kattintás megörökíteni, vagy a betűk halmazának ismeretével jól szavakba formálni. Ebben a csapatban minden előfordul... remek fotósok, jó fotósmodellek, és kiváló irodalmi krónikások.
Szóval ne erölködj a fotózással, csak írjál minél többet:-)) és persze igyunk minél több jó bort!!!
Egészségünkre!
és persz köszi!

Zitalma-Parfüm 2009.03.24. 11:56:14

.. ja hogy a fotó... az szédületes.. én legalább is szédülök ha fölnézek:-)

Grat!

gacsi (nonci) 2009.03.25. 08:46:09

Köszi Nóra a pillanatképet,
a sok szervezést és ténykedést mindannyiótoknak is,
és nem utolsósorban:
tetszik a diaporámás összeállítás is!
süti beállítások módosítása