Látó-kör

ET-

2008.12.12. 09:25

Egy éve látom már a kört! :))

 

Most olvastam csak hogy Laciban felmerült a kétely a Látó-kör értelmét illetően. Méghozzá a mostanában gomba mód szaporodó egyéni blogok láttán.

Nos e téren én is saras vagyok. Már ami az egyéni blogot illeti, mert egyébként én nem aggódom a Látó kör miatt.

Nemrég megszületett a saját blogom és ha minden jól megy a honlapom is hamarosan. Honlapot a munkám miatt szeretnék. Sokat gondolkoztam egy ilyen oldal tartalmilag mennyire bírná el az én privát képeimet, elég nagy a kontraszt. Végül a honlap mellett egy plusz blog készítése adta magát.

És hogy a Látó-kör mellett miért kellett nekem egy saját blog? Sokan kérdezték interneten hol tudják megnézni a képeimet. Ilyenkor jött a szokásos válasz, fotózz és Látó-kör, majd ezután a magyarázkodás, hogy ezen belül pontosan ki és mi vagyok, hogy tudják mindebből kihámozni a sok képből azokat amiket én követtem el. Na erre az esetre jó egy ilyen blog, amit én leginkább egy portfoliónak tekintek.

Mindezeken felül van a Látó-kör, ami semmiképp nem ezekkel konkurál, a Látó-kör egy teljesen más fórum. A privát blog az egyént, a Látó-kör a közöséget jelenti számomra.

Egy kis közösséget amire szükségünk van!

Boldog szülinapot Látó-kör! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr91818508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.12.12. 09:35:08

Látom, jól az üveg fenekére néztél! :-)

Örülök, hogy így látjátok többen is, és hogy szükségét érzitek e kis közösség fenntartásának.

Zitalma-Parfüm 2008.12.12. 09:46:51

Sok száz nézelődőt kívánok a blog fotóinak, és sok baráti találkozót a blog tagjainak:-)

Isten éltessen bennünket!

Jöhetnek a tortafotók!

Köszönöm szépen Tüske a Tőled megszokott komoly és értékes, határozottan és mégis gyöngéd szelídséggel megfogalmazott értékelésedet a barátságról, a munkáról és minden egyéb emberi értékek érintéséről szóló szavaidat ebben a köszöntőben!Jó volt olvasni, tényleg megnyugtatott, és megerősített!
Köszi!!!

Z

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.12.12. 12:20:29

:) Egészségünkre! :)))

Hát valami ilyesmit szerettem volna én is megfogalmazni, de asszem inkább maradok a fotóknál. :D

Aramiss 2008.12.12. 14:52:44

Erről van szó ! Kell a Kör !!!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.12.16. 14:54:12

Szerintem is erről van szó! Kell a Sör!!!
süti beállítások módosítása