A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr26796732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.12.01. 13:19:49

Mit láttam meg először a képeden? A kis szív alakú foltot balra lenn, majd a másikat felette, és a fő-mutívumot. No nem mondom, hogy így kell képet nézni, inkább csak érdekességként írtam le. Bár nem teljes a hasonlóság (sőt...), de a kis szimbólumuk jutottak eszembe: férfiról, és nőről. Mi lehet ott valójában, hm... nem tudom.

Érdekes megoldás, hogy a központi alakzat nem dominál, így akaratlanul is a szívek felé kalandozik tekintetem.

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.12.01. 18:52:58

:) Dejó! Mármint olvasva Tamás irományát, és tényleg! Én megmondom őszintén, észre sem vettem, olyannyira leköt a középső motívum. És én is találgatni kezdtem, hogy vajon mi lehet ez, ami talán annyira nem is fontos.
Mindig olyan érzésem van, hogy valami rejtély lakozik benne, és szeretném megnézni nagyobb méretben, sokkal nagyobban! :)

PekZo 2008.12.03. 18:50:38

Nekem meg a tejút visszafogott csillogása jutott eszembe, makro- és mikrokozmosz, a geometria ugyanaz.

nonci 2008.12.06. 17:04:06

Nagyon tetszik ez a fotó,
a cím jól kiegészíti.
Grat!
süti beállítások módosítása