Chili bá

Főfüge

2008.10.10. 00:45

Véletlen (dehogyis!) találtam rá erre a klipre, melynek zenéjét, még mArt ajánlotta egy fotója alatt.

A klip egyik alkotója az oldalon Chili bá néven publikál ragyogó fotókat, nem mellesleg fiatal fotoművész!

Szerintem érdemes megnézni! Profi munka! Érdekssége, hogy rengeteg fotóját felhasználta természetesen "mozgósítva"


Bijou zenekar:
Hártó Szilvia - ének
Asztalos Zoltán - dob
Menyhárt Leo - gitár
Koroknay András - basszusgitár

Videoklip:
Rendező: Matyasi Gábor
Operatőrök: Szőke János, Rácz Balázs
Vágó : Lehel Olivér
Ruha: Palócz Design
Smink: Petrilla Orsi
Zene: Horváth Gábor és a Bijou

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr56706121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.10.10. 08:36:33

Jjjja. Én pár napja kommenteltem is a klipet a youtube-on, meg személyesen is gratuláltam chilibának. Meg kiírtam az üzenőfalra a linket a kliphez, meg ilyesmi.
Érdemes egyébként a weboldalán is mászkálni, sokminden érdekesség van ott is.
www.amalgamfoto.hu

A Bijou zenekarról azt is érdemes tudni, hogy az általam bálványozott Menyhárt Jenő (Európa Kiadó, URH) fia gitározik benne.
süti beállítások módosítása