Köszönöm szépen a no.1 képre írott véleményeiteket.

Laci, a te kifejtős véleményednek kifejezetten örülök. Ha látványban, vagy kidolgozásban nem is erős a kép, a véleményedet olvasva azt gondolom, hogy szándékmegvalósításban legalábbis igen. Nagyon pontosan leírtad azokat a kulcsszavakat, amiket én lefotózni szándékoztam. Azt, hogy időtlen, szürreális, és kicist ijesztő. Esős, sírós, begubózós, de azért meleg is, és kicsit szép is. NAgyon örülnék, ha megosztanád velem, hogy szerinted maga a koncepció nem elég erős, vagy csak részeiben szorulna erősítésre.

Természetesen sorozatról van szó, itt vannak a további részek is:

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr36686615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.09.29. 09:14:59

Nekem pont az ellenkző az érzésem mint Lacinak, már ami a sorozatot illeti. Szerintem egy kép önmagában is hordozza mindazokat a jelzőket amiket írtatok. Vagyis a szürreális szomorú édes bús borongós szépséget és érzéseket.Az álarcot és a mögötte megbújó valódiságot.
A mély tónusok, a visszafogott ragyogás, a bronz különlegessége, az érintés vágya, a könnyek súlya.... és még sorolhatnám. Ezek szerepelnek a sorozat minden darabjában, egymást erősítve és fokozva, de egy.egy képben önállóan is hordozzák ezeket a tulajdonságokat !
Grat!

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.09.29. 12:05:03

Valószínűleg az én egyéni hibám, de mostanában egy furcsa, különös képet látva gyakran érzem azt, hogy csak egy sorozat tudja igazolni, hogy a kép a szerző szándéka szerint olyan amilyen, és nem csak "kiszaladt" valami. Persze egyetlen kép is lehet szép, de ha 4-5 fotó folyamatosan és egyenletesen hozza a koncepciót, akkor érzem benne az erőt.
Természetesen egyetértek Zitával is, miszerint már egyetlen kép is hordozza (mert hordoznia kell!) a koncepciót, de koncepcióvá csak a sorozat teszi.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.09.29. 12:23:19

Laci!
megkerülted a választ. :)
Erős a kép (bármelyik), vagy nem? Hordozzák a koncepciót, vagy nem?
Arról, hogy csak kiszaladt-e, vagy sem:
Előre megfontolt szándékkal elmentem a maszkmesterek boltjába, vettem óarany festéket, ősziesen vörös szempillákat, és swarowsky könnycseppet. Tanulmányoztam hasonló képeket, hogy a világítást illetően is legyenek stabil elképzeléseim.
De a lényeg nem ez, hanem az elkészült látvány/és gondolatvilág.

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.09.29. 21:46:31

Én nem vagyok művész, mint Ti, de érdekes módon nekem az első magában lévő fotó tetszik a legjobban! Igazából még megmagyarázni sem tudom, de annak a fotónak a hangulata magával ragad, míg ez a sorozat nem annyira!
Bocs: Laci

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.09.29. 22:30:59

A tudatosság nem az elszánáson múlik. Az, hogy valamit akartál, az első lépés a tudatosság felé, de az még nem koncepció.
Ezen a sorozaton látszik, hogy több, mint egy ötlet, komoly munka, komoly kivitelezés. Ez tehát az első válasz a kérdésedre: igen, látszik a tudatosság. A második válasz viszont az, hogy az első képp sokkal erősebb a többinél. Érdekes módon a sorozat többi tagja megadja számomra azt a bizonyosságot, amit az első - akkor még magányos - kép láttán éreztem, ugyanakkor a sorozat többi tagja (talán a legutosó, tükörképest leszámítva) nem olyan erős, mint az első volt. A második képnél engem kicsit zavar az orr alatti redők erőteljes vonala, a másodiknál pedig az egyébként gyönyörű szempilla olyan, mintha ráncos, karikás lenne a szeme alja.
De ezzel együtt is: ez egy sorozat, amely koncepciót mutat, és ez feltétlenül dícxséretes!

PekZo 2008.10.01. 08:16:53

Az első és a harmadik illik a sorozatba, nekem a második kicsit kilóg.
A sötétlila rúzs és az óarany nagyon jó párosítás egyébiránt.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.10.01. 23:08:01

Nóra!

Amióta láttam az ezüstöset, azóta attól nem tudok szabadulni, bár nem ugyanaz a felvétel. Abba rengeteg gondolatot találok, s valószinüleg attól nem látom az ittenit.
süti beállítások módosítása