Sziasztok!

E-mailt kaptam egy "régi" kedves fotóstársunktól, Reichl Györgytől, aki arról írt, hogy szeretne "büszkélkedni a csajokkal"! Hozzáteszem, méltán!

Amiért ez ideírom, az az, hogy ezen a fotópályázaton, szeretett Noncink III. helyezést ért el! Gratulálok Nekik!

Gondolom Nonci írni fog egy élménybeszámolót: Hogyan jutottam el a Kisalföldig! Címmel

Annál azért hosszabb legyen, hogy: Székesfehérvárnál balrafordultam!

www.kisalfold.hu/pr/megvannak_fotopalyazatunk_nyertesei/2071907/

Itt olvashattok egy riportot is, ami Gyurival készült.

 

Főfüge

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr3684469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nonci 2008.09.27. 17:54:12

Kedves vagy drága Főfüge, :))
Köszönöm!

A Kisalföldig sajna mostanság biztosan nem jutok el, és a közelmúltban sem sikerült, :))

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.09.28. 09:31:48

Én is. Az a pillangós kép tényleg elképesztő.

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.09.28. 19:09:24

Csatlakozom a gratulálokhoz! Köszönöm János, hogy megosztottad velünk ezt a hírt!

Vadvirág 2008.09.30. 23:44:04

Noncinak nagy-nagy gratula! :-)

Főfüge! Írtam Neked mailt, meg képeslapot is küldtem (volna) de visszadobta a vipmail. :-( Hova írhatok?
süti beállítások módosítása