Utószezon

Kir_Royal

2008.08.23. 10:43

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr65628936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.08.23. 12:47:14

Én tulajdonképpen nem szeretem az ilyen évődős-önsajnálós képeket, (amiről az előző képed kapcsán írtál, hogy bizonyos koron túl, meg őszelő, meg nyárutó, meg mittomén), mert azt gondolom, hogy minden korban, minden évszakban, minden pillanatban meg lehet és meg kell találni a reményt, a perspektívát. Itt is csak az a bajom, - mert a képek csodálatosak, - hogy a címmel ebbe a - számomra(!!!) - destruktív irányba orientálod a nézőt.

nonci 2008.08.23. 14:49:16

Nekem is tetszik mindkét fotó, különösen a felső.
Grat!

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.08.24. 11:16:14

Nóra!
Az előző képpel kapcsolatban talán igazad van, írtam én is, hogy túlságosan didaktikusnak tartom, de ezek a képek nem pesszimisták egyáltalán, vagy nem abban az értelemben, hogy lelki állapotot fejeznének ki. Kicsit borongósak, szomorkásak, de nem pesszimisták.
Örülök, hogy véleményalkotásra serkentettek benneteket a képek!

tesztfoto- (törölt) 2008.08.25. 09:51:59

Hm, nekem az alsó kép tetszik jobban. Csupán pár apró felhő a horizonton, tiszta égbolt, Balaton. Sehol senki, talán szeles lehet az idő. Jó lenne ücsörögni ott picit.
süti beállítások módosítása