A Filep és többiek fotókiállítását szerettem volna megnézni Fonyódon, de ez fogadott, kedden (08.05) d.u. fél3-kor.

Információt a nyitva-tartásról a szomszéd üzletek dolgozói nem tudtak adni. A plakátot a rács mögött láttam, de ez nem azt jelenti, hogy jó helyen jártam.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr86608438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.08.09. 20:00:36

Mi is majdnem így jártunk, mert mi sem olvastuk el a fotozz-os meghívón a nyitvatartási időpontot. Mivel társadalmi munkában dolgoznak a felvigyázók és pénztárosok, meg napközben amúgy is a strandon vannak az emberek (szerintük), ezért csak délután 6-tól este 10-ig van nyitva a kiállítás.
Nekünk szerencsénk volt, mert nem találtuk meg a helyszínt, ezért érdeklődtünk egy információs irodában pont délben, ahol közölték velünk, hogy csak este van nyitva akiállítás. Viszont az információs irodista lány tudta, hogy kinál van a kulcs, és az a srác fél óra múlva ránk ért, és kinyitotta csak nekünk a termet. (Más kérdés, hogy egy tőlünk függet látogató pár is azonnal csatlakozott a nézőközönséghez, amikor látták, hogy nagy erővel leemeljük a rácsot a bejáratról.)
Szóval így jár, aki rutinból és a józan ész alapján megy kiállításra ...

gacsi (nonci) 2008.08.09. 20:48:28

Köszi Laci!
A 17 ó. helyett rosszul 11-re emlékeztem, :))

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.08.09. 21:06:14

Én mosom kezeimet! Elküldtem a meghívót!
Figyelmesen el is olvastam!
Zalaegerszegről, úgy kell Almádiba menni, hogy az északi parton. Ma beszéltem rá egy társaságot, hogy holnap a déli parton menjenek, Fonyódon nézzék meg a kiállítást délelőtt és komppal menjenek át az északi partra és igy egy remek napjuk lesz!
Nem akarok illúzió romboló lenni!
Ha valaki keres, holnap a telefonom átmenetileg ki lesz kapcsolva!!!

Főfüge!
süti beállítások módosítása