Nóra figyelmébe, :))

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr18599663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.08.04. 11:53:37

Szóval még le tudsz guggolni a nagy hasadtól :)
Az a baj, hogy amíg én tök büszke vagyok egy kis semmilyen nalementés-fűszálas képemre, addig te ujjgyakorlatként bemutatsz egy ilyen inteligensen tréfás, különösen technikás szuper fotót. Megjegyzem, ez a szárazfűszál nekem nem tetszik, én csinálnék egy ugyanilyen játékos-becsapós képet, valamilyen dekoratívabb (vagy éppen egyszerűbb) alakú főtémával is. Persze tudom, hogy a fényviszonyok, meg az élességtartományba eső tereptárgyak ilyeténképpeni újramegtalálása szinte lehetetlen.

gacsi (nonci) 2008.08.04. 12:03:36

Még nem olyan nagy, ..... a hasam, :))
Ne légy ilyen kritikus önmagaddal szemben, mert nincs alapja, szerintem az egy nagyon hangulatos, "büszke lehetek rá" típusú fotó!

Igazad van, gondoltam megmutatom az első ilyen próbálkozásomat, :))
A tereprendezés ugyan korlátozott, de ha nyitott szemmel jár az ember, és keresi, akkor előbb utóbb rábukkan, ezért örültem meg a Te fotódban meglátott ötletnek.

Örülök, hogy megnézted,
:))
süti beállítások módosítása