Mióta kertes házban lakom, nagyon szeretem az esőt. Növeszti a virágaimat, ápolja a füvet. Csillog, gyöngyözik, táncol mindenütt. Sokat szoktam gyönyörködni benne. Most viszont, a múlt heti masszív esőzés megmutatatta a szigorúbb oldalát is. A háztetőn átáztak a cserepek, eláztatták a mennyezetet, ami egy szép hajnalon meglehetősen nagy robajjal egy 2 nm-es területen  leszakadt :-) Ma jönnek az emberek, és kezdetét veszi a tető leszedés, átrakás, mennyezetjavítás,  ésatöbbi. Kösz, jól vagyok. Szeretem az esőt. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr96590481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nonci 2008.07.29. 11:10:45

Micsoda izgalmak!
Remélem gyorsan megjavítják!

A fotó gyönyörű!

-kadris- 2008.07.29. 19:27:48

A házadat vele együtt Téged is sajnállak, és jó munkát, viszont ez a kép egy költemény!!!!

Aramiss 2008.07.29. 21:24:52

Tetszik. Színek különösen is. Balról belevágnék én. De ez sem változtatna a tényen, miszerint a vakolat lehullott.

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.07.30. 19:49:02

Nagyon szép ez a fotó.
Gyönyörű színek, hangulat a javából és a szerkesztés, igazán profi munka.
Grat!!!
Gabes

Zitalma-Parfüm 2008.08.01. 23:12:11

Az eső is szeret téged!
Drága Nóra! erre a hírre haza jönni egy nyaralásból nem túl szívmelengető. Pedig a fotó a könnyekkel teli reménysugarat olyan fényekkel ábrázolja, mintha soha semmi baj nem történhetne ezen a vidéken.
Végtelenül sajnálom.Remélem nektek nem lett bajotok.
Üdv. Z

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.08.02. 14:14:43

Szia!

Nekem így, összességébe tetszik. Kép a szöveggel, pedig a szöveg az, "csak" nyolc sor.

"Mióta kertes házban lakom. Nagyon szeretem az esőt. Növeszti a virágaimat. Ápolja a füvet. Csillog, gyöngyözik, táncol mindenütt. Sokat szoktam gyönyörködni benne."

Úgy idéztem, hogy pontot tettem oda is, ahol vessző volt. S igy egyenként mind-mind egy történet.
E történetben, a képed, csak erősíti az optimizmusodat, a nem feladást, a jövőbe vetett hitedet. Keserédes finom humor!
Nagyon szépen megírva. Így, nyolc sorban is.

Nézőpont kérdése. Az eső, itt lehet, hogy a barátod volt! Felhívta először finoman, majd kicsit erősebben a tetőd hiányosságaira a figyelmed. Képzeld el januárban -25 fokban, ha a hó köszönt Rátok!
Az esőt én is szeretem. A halk kopogását különösen, de amikor tavaly rájöttem, hogy nem kint, hanem bent és nem az eresz, hanem a nyomtatóm teteje kopog, majd a szám.gépem teteje, akkor nem ilyen szép finomhumorú gondolatok jutottak az eszembe, nem kapkodtam a kamera után, hanem felidéztem és segítségűl hívtam a jó édes apa- és nagyapanyelvemet, mert én szorgalmas voltam és Tőlük is tanultam beszélni!

Főfüge

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.08.02. 17:00:04

Ez bizony szép kép.
A tető meg majd rendbejön valahogy.
süti beállítások módosítása