Sok szép fotóval jöttem haza, nem is tudom, melyikeket mutassam meg nektek. Amíg gyermekem a víz alatt volt, -14 méteren, 14 fokos vízben, (én nem akarok búvár lenni) addig én napoztam, várost néztem, fotóztam. Mindig elvarázsol ez a vidék. Leginkább hangulatképeket, impressziókat  készítettem, amelyeket most képeslap formátumban igyekeztem egységesíteni. Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Első kép. Szállásunkon a kandalló, és a lemenő nap utolsófényei. Tudom, hogy sajnos erősen monitorfüggő, hogy mennyit látni rajta, de nálam kifejezetten részletgazdag a kép. Második kép: Jellegzetes adriai épületrészlet. Harmadik kép: Fehér sziklák,amiket már Zorán is megénekelt.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr35460904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.05.09. 08:28:14

Mikor hol hogy?

Ráizgulós fotók!
Menni kéne menni kéne mindig menni!!( LGT)

Ne csodálkozz, ha megkeresnek az utazási irodák!

Csodás pillanatok, élettel teli fotók a látszat ellenére!
Grat!

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.05.09. 09:32:29

Nálam a képek sorrendje egyben tetszési sorrend is. Az első az teljesen az én ízlésvilágom, remek, nagyszerű (esetleg egy nagyon vékony szürke, vagy sötétnarancs csík nem ártana a kép és a paszpartú között, hogy elválassza. A második szép, ódon látvány, kicsit mintha balra billenne. A harmadik viszonylag szokványos adriai kép, ami tetszik benne, az a fehér sziklák és az égi felhők szimmetriája.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.05.09. 16:53:40

Laci! 2 px széles sötétsárga csík van körben a paszpartu és a kép között. Csak az én monitoromon látható ???? :(
Felteszem, ha ezt nem látjátok, más finomságokat sem ... :((

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.05.09. 22:34:20

Én nem szeretnék és nem is tudok sorrendet felállítani. Mindhárom más, de mindegyik nagyon tetszik. Nálam látszik a a sárga csík, de nyílván az erős kicsinyítés nem tesz neki jót! Gondolom az elsőn lehetnek további finomságok, de kis képméret miatt én nem látom. (vagy amúgy sem látnám :-))) )
Üdv: Laci

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.05.09. 23:06:18

Szia!

Megnéztem tesztfotó kirakatos fotóját, tehát voltam Budapesten!
Nagyon jól éreztem magam Székesfehérváron, egy kapualjban, kicsit huzatos volt, de túléltem (hiába a gyakorlat!)
Futás Ferihegyre, irány Varsó. Nem értem, miért Chopinról nevezték el a repülőteret, de én megoldottam!
Odavonszoltam egy zongorát és játszottam a Noktürn című akármit, és a redőny automatikusan lesötétítette az Átjárót, a bőröndöt vonszoló Úr „átöltözött”, a csúnya színek megváltoztak, a fémszerkezetek enyhén megolvadtak és igazodtak a zenéhez, a mozgás lelassult mindenhol, a turbinák félgőzre kapcsoltak, a stevardesek lassabban és tovább mosolyogtak, mindekinek a jobb mutatóujja a szája előtt volt, mutatván a „Pszt-t”

Chopin, egyet forgott a sírjában, s ha már az övé a reptér, akkor beköltözött egy csodás zongoraművel és meglágyította a … környezetet és ismét elbűvölt!
Azért nem árt, ha közben ezt hallgatjátok!: www.verslista.hu/zene_elemei/6szerzok_elemei/chopin_elemei/szerenad.mid

Futás Krakkóba! Megnéztem, a három cicababát, lecserepeztem két házat és irány Horvátország! Kandalló! Gyönyörű színvilág, természetesség, egy ilyen látvány után az ember azonnal nyúl a dugóhúzó után! Pula! 20 km-re voltam tőle, de fáradt voltam, de nem gond! Végül is itt van a szomszédban!
A fehér sziklák, meg fehér sziklák! Ilyen fotók láttán indul el az ember!

Csak azokat a szép betűs feliratokat tudnám feledni! Olyan képeslapos! Pedig ezek gyönyörű fotók!
Köszönöm, hogy ott lehettem!
Ha minden jól megy, akkor a héten, még Prágába és Drezdába is eljutok, úgy, hogy nem megyek sehá!

Főfüge

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.05.12. 16:33:24

Hát ezek az én szerelmeim is lennének... :) Gyönyörű helyeken járkáltok, és jó nézni ezeket a képes beszámolókat!
Én nem is tudok választani, mindhárom tetszik.

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.05.13. 00:32:25

Gyönyörű hely mind a két város...(sokat jártam az Adrián...régen...)
Nagyon tetszik a legfelső fotód...mondanom sem kell, hogy mért.
- És amúgy mi újság a Horvát tenderparton? (Persze az ottélőkre gondolok (kedvesség, vendégszeretet...stb)
Konobákban is voltál, ahol a Šjor vagy Šjora vagy éppen a čeljadi (gyerekeik) szolgálják fel az édes, Prošek-ot karcsú kancsóbol, persze kizárólag házias,fehér, kikeménytett és mángolt (nem vasalt) kötényben...:-)))
Grat. a fotódhoz
(((Cím: Adrija, moja ljubav)))
Gabes

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.05.13. 07:17:02

Köszönöm, mindenkinek!
Gabes! Hát persze, hogy konoba. Én nem annyira prosekot iszom, mint inkább hruskovácot, és fügepálinkát.
Az emberek valóban kedvesek, mosolygósak, de nagyon drága lett a vidék, főleg Rovinj. A piacon beszélgettem egy emberrel, elvitt a pincéjébe, ő mondta, hogy Rovinjban jóformán olasz árak vannak, és főképp az olasz és német túristákhoz igazítanak mindent.
Ettől függetlenül imádom :)

PekZo 2008.05.13. 08:36:31

Ezek olyan mikor indulunk képek, igaza van Zitának, menni, menni...
süti beállítások módosítása