A május elsejei hosszú hétvégét barátainkkal Krakkóban töltöttük. Főleg csak emlékképeket csináltam (Laci próbált művészkedni, ha egyszer feldolgozza a képeket, talán ti is láttok belőle valamit.) De azért megmutatok nektek két kirakati porceláncicát (Tamás legutóbbi képe bátorított erre), meg egy tető-kémény hangulatképet.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr17460657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.05.09. 00:27:47

Szia!

Harsány cicák rendben van! Kirakatban, fotóssal együtt, nagyon rendben van!

A kéményes kép, az nagyon! de vágásilag, várjuk meg Noncit!
Addig is add elő a Király igazi lemezét, amiből tud dolgozni, mert ha az itt látható négy kéményen fog "füstölögni", akkor Neked annyi!

Főfüge!

Zitalma-Parfüm 2008.05.09. 07:27:01

Szia Főfüge!

Bíztam benned, hogy reagálsz a fotókra, Te is szoktál cserepeket fotózni:-)még vera 27 előéletedben:-)

Köszönöm, a macskák között csak itthon vettem észre a fotóst,ott a helyszínen csak a színeket láttam fotózásra érdemesnek. Itthon meg jött a meglepi.

Kémény ügyben.... Nonci tanárnő vonalzójára bizony néha nagy szükség van... föltéve ha nem a körmösöket osztogatja vele:-))

A füstölgéshez nem kell a királynak semmi indok, megy az neki minden nélkül.-)))

Köszi. Z

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.05.09. 07:51:52

Egész Krakkót beletetted egy képbe.
Házak, kirakatok, macskák, forgalom, fotós túrista :) Ügyes :) Én nem tudnék ilyet, mert a polárszűrő mindig rajta van a lencsémen, így a tükröződés kevéssé jelenik meg nekem .... Na szóval cukorka.
A tetős kép is szép, gondolkodtam én isa vágáson, de sajnálnám mindenhonnan.

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.05.09. 22:26:18

A kirakatos nagyon kedves, a tetős pedig egyszerűen "csak" tetszik! Az átkosban sokat voltam Krakkoban, gondolom nagyon sokat változhatot.
Üdv: Laci

Zitalma-Parfüm 2008.05.09. 22:41:31

Köszönöm!
Tényleg véletlen ez a tükröződés, csak a macsekokra fókuszáltam, de így hogy mondod ez a sűrítmény jellemző már krakkóra is.

rajli.. hát bizony .. sokat változott, tele van olasz étteremmel, fővárosi luxus kirakatokkal sétáló utcákkal és fiakerekkel.

de azért a hangulat valahol átjön:-)
köszi

gacsi (nonci) 2008.05.10. 16:28:56

Nagyon hangulatos e kirakatkép, és a tükörképek, különösen Te és a házak, nagyon kellenek, jók!
A rendezett vonalas háztetős is tetszik, fent egy kicsit talán szűk. Jó érzékkel meghagytad az alsó részt. Lementettem, levágtam, és úgy már nem is olyan jó!
Grat. Zita!

Zitalma-Parfüm 2008.05.10. 19:21:07

Köszönöm nonci, hogy foglalkoztál vele.-)

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.05.12. 16:36:11

Jajj, ez a cicás-kirakatos nagyon klasz lett! :)
Valahogy elsőre azonosítottam veled.... :))
A kéményes-cserepes-tetős fotó annyira nem az én asztalom, de mégis valamiért jó ránézni.

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.05.12. 22:16:30

Épp most láttam a cicás képedet a Fotózzon. Nagyon jó.
A másikat nézve, gondolkodtam a vágáson. Elsőként az jutott eszembe, hogy a tetők találkozásáig vágnám... később picit föntebb, és még fentebb toltam a vágást (e két utóbbinál még meg is fordítottam 180 fokkal). :)

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.05.13. 00:37:57

Micsoda színek és geometriák...
Egy építész veszett el banned...-))
"Ahol füst van ott meleg is...-:))és így van ez mindenütt"
Grat!
Gabes

PekZo 2008.05.13. 08:22:24

Jók a kirakatos képek, sokszor van, mint itt is remek apró részlet.
süti beállítások módosítása