Néhány hete e-mailben keresett meg egy fiatalember, hogy szeretné felhasználni az egyik fotómat készülő lemezének borítójaként. Néhány levél és telefonváltás után kiderült, hogy nem is egy, hanem 4 lemezről van szó. Nem mindegyikhez akarta az én fotóimat használni, viszont kiderült, hogy a nem látja egészen pontosan (elég visszafogottan fogalmaztam ...) a fényképtől a lemezborítóig terjedő folyamat részleteit.
Nem mintha nem lenne épp elég dolgom, de bevállaltam neki a borító(k) elkészítését.
Ha valakit érdekel, a zenéket (?) a www.xinu.extra.hu címen hallgathatjátok meg, az elkészült borítótervekből kettőt pedig lentebb láthattok.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr35437958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.04.23. 09:48:48

Szia Laci!

Rettentően tiszteletre méltó, hogy segítesz egy fiatalon.
Természetesen tetszik a megvalósítás, gondolom CD-ről van szó, így ragyogó borító lesz. Csakhát! Meghallgattam a "zenéket". Nem frakkba és lakkcipőbe mész túrázni?
Persze ez már nem az én dolgom, de biztos, hogy Karácsonykor szintetizátort kérek a Jézuskától.
Egy biztos. A borító miatt már nem kell a barátunknak aggódni. Sőt!

Főfüge

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.04.23. 23:02:54

Hát ... a zenét még én sem tudtam teljesen magamévá tenni. Valahogy az én kommersz agyam egy kicsit több változatosságot kíván ...

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2008.04.24. 09:52:11

Az első borító messze a legjobb.

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2008.04.24. 09:58:58

Hallgatom a zenét..
A többi is jó, de kevésbé passzol.
Nem lesz egyszerű dolgod. Ez a zene nekem nagyon sötét, piszkos és reményvesztett. Nagyon messze áll a te világodtól, de talán pont ez benne a kihívás! :)
A második kép ehhez a zenéhez egyszerűen túl összeszedett. Túl erős és határozott a felirat.
Mikor hallgatom ezeket a zenéket elveszettnek, bizonytalannak érzem magam, de ez a borító nagyonis tudja mit akar. :)
Nincs még meg az összhang.
Kicsit rúgd fel a rendet!
:)

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.04.24. 13:32:10

Személy szerint tetszik mind a kettő, de mivel én még nem hallottam a zenét, ezért érdemben nem is tudok hozzászólni.
Itten nincs hangszóróm :((

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.04.24. 15:04:54

Köszönöm szépen, hasznos volt, amit írtatok itt is, meg a másik alatt is, kicsit még reszelgetem a koncepciót...
A zene meg olyan amilyen, valamennyire persze igazodom hozzá, de azért mégiscsak a saját projektemet viszem.

PekZo 2008.04.25. 08:14:31

Ezek tetszenek, kritika nélkül.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.04.26. 08:21:33

Előző életemben, amikor még csokigyáros voltam, részt vettem a csomagolás tervezésben, illetve csináltam ilyen irányú piackutatásokat. A grafikus sokszor a barnás, ill. földszínű verziókat erőltette. (lásd Milady desszert, khmmmm, ugye, Satu?)
Sokat teszteltük ezeket az új dobozokat, magunk között, főleg az első körben, és arra jutottunk, hogy amellett, hogy szép, és elegáns, nem igazán vonzó. Ez a szinvilág kevéssé lendületes, kevéssé fiatalos, így nagy valószínűséggel nem üti szíven a célcsoportot, vagy azt a korosztály-szegmenst, akinek a termék szól(na). Nehéz dolog ez. Ha kereskedelmi szempontokat is szem előtt kell tartani, érdemes elmélyedni a szinek-formák pszichológiájában.

gacsi (nonci) 2008.04.26. 21:25:58

Disszonáns hangok gyűjteménye, de nevezhetjük zenének is, bár én nem bírtam végighallgatni. Bele-bele kattintgattam, hátha találok valami számomra érdekeset is, de nem sikerült.
Én inkább úgy értelemezem, mint egy érzékeny fiatalember világképe, egy hamis és diszharmonikus világról, egy csalódott lélek jajszava.
A felső borítóterv nagyon tetszik, hideg színezetével még össze is hozható a zenével.
süti beállítások módosítása