Ezzel az egyszerű fotóval köszöntelek 22-dik szülinapod alkalmából! Nagyon sok boldogságot kívánok: Laci

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr92434715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.04.20. 23:37:17

E csodás kép alatt az olvasható: Szólj hozzá!
Hát én szóni nem tudok! A Kadris má huszonkettő???
Nem!!! Huszonegy! A huszonkettőhöz, még van huszonöt perce. Most!

Visszajövök!

Főfüge

Zitalma-Parfüm 2008.04.21. 18:44:58

A fotó is szép, a szülinap is élmény.. vagyis szép ez az élmény!:-)

boldog szülinapot kadris!!!

-kadris- 2008.04.21. 19:16:27

Elgépelted:))))) Nagyon szép köszönöm!!! Régen tudtam itt járni, mert lakásfelújítás fiamműtét előtt és közben járunk, de mindenestre az a sokminden ami ma ért annyira pozitív volt, hogy erőt kaptam tőle!
Gyönyörű a kép rajlis és szeretem nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm!%

-kadris- 2008.04.21. 19:16:57

Ja és 32 idáig még ennyi nem voltam, most meg már vagyok is:)))

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.04.21. 19:39:37

Nagyon szép fotó és én is szeretnék boldog szülinapot kívánni!:))
Gabes

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.04.21. 21:09:56

Kedves Kadris!
Kívánok kiállítást képeidnek keddenként,
kacagást, komédiázást, kincses küldeményt,
korszaklezárást könnyedén, közérzetet kitűnőt,
kedves kollégákat, kikapcsolódást, királyi kedvtelést.

Kívánom kendnek kilencszázkilencvenkilencszer.

Kimaradt k-betű-sok(k):

kommunista kerti-létra,
kapitalista kapcsolat,
kerge kerti kőszobor,
könyörületes karfiolleves,
köhögős kertészlegény,
kKábítószeres kabalababa
kelekótya komondor,
kiszínezett kócsagtoll,
karatézó kohász,
kockás kínai kezeslábas,

khm...

-kadris- 2008.04.21. 21:55:57

tesztfoto:
Köszönöm Kegyelmed kiváló kommentjét korom kifejtésének köszöntésére.

gabes: köszönöm:)

PekZo 2008.04.22. 09:39:07

Én is csatlakozom a jókívánságokhoz, és elismerésemet fejezem ki a sok k-ra.
süti beállítások módosítása