Köszönöm szépen hdr-témában oly értékes hozzászólásaitokat.

Megerősítettétek bennem, amit eddig csak sejtettem: Nem kell erőltetni. Különösen indokolt esetben fogom csak alkalmazni, ... de most hirtelen olyat nem tudok.

Inkább maradok a projektornál. Megszállt a tavaszi hangulat, ígyhát  tobzódtam a szinek és formák adta lehetőségekben. Az már más kérdés, hogy mit ér az eredmény. Mindenesetre én jól éreztem magam :) Az előző képekhez képest a változás annyi, hogy most a hátteret is a kép részeként használtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr47425422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.04.14. 21:52:26

Ez aztán a tavasz!!!
Tobzódás csábítás.. hallom ahogy zümmögnek a méhek...:-)
Ékszerek, szemek ragyogása, a bőr bársonyossága átszinezve... szóval nagyon ott van!!!!
Grat!

Aramiss 2008.04.14. 22:59:48

...az alsó vagy utolsó kép amit különösen is finomnak találok. Olyanok mint valami finom, nagyon-finom gyümölcsök.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.04.15. 09:01:01

Ez jó irány, szerintem érdemes vele kísérletezned.
Ebből a sorozatból nekem a két középső tetszik. A második képen szép az az árnyék a háttérben, már-már arra gondolok, szinte elég is lenne annyi (persze nem, de valahogy mégis az árnyékoktól és a színes fénytől izgalmas a kép). A legjobb darab a harmadik, igazi op-art, az arcra vetülő fény pedig olyan, mint egy negatív álarc, amelyik nem eltakarja, hanem kiemeli a szemet.

PekZo 2008.04.15. 15:04:03

Na ez inkább :))
Nekem az utolsó tetszik a legjobban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.04.15. 16:45:28

Mind a négy kép más és mind a négy kép tetszik. Természetesen nekem is van kedvencem, de ez nem jelent sorrendiséget.
Egyre jobbak és egyre kiforrottabbak és egyre tetszetősebbek a "vetitett" képeid.

Felülről a második kép a kedvenc, de nagyon kiváncsi lennék, ha alul még hagytál volna egy három centit, felül pedig annyit, hogy az "árnyképnél" is lehetne látni a fejeket.

Tovább!!!

saturninus 2008.04.15. 20:55:49

tetszik nekem ez a projektoros móka.
szerintem is jó irányba haladsz vele, de még nem hoztál ki belőle mindent, amit lehet!
értve ezalatt: ha lenne valami koncept a fotókban, hogy pontosan mit és hová projektálsz, nagyon izgalmas dolgok jöhetnének ki. egyébként miket vetítesz?
és a modöjjöket honnan szeded elő minden héten? ott lógnak a szekrényben a meztelen némberek? :)

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.04.15. 22:17:21

Az utolsó két képet kedvelem legjobban ebből a sorozatból.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.04.16. 07:39:22

Sat:
Amit vetítek: Saját digitális rajzaim.
Koncepció: a testeket úgy elhelyezni az ábrákban, hogy a legesztétikusabb / érdekesebb / izgalmasabb összképet adják.
Persze értem amit mondasz, körvonalazódnak is a fejemben képek, amik majd konkrét tartalommal bírnak.
Lányok: Ági a csokigyárban volt kolléganőm, jóban vagyunk. Lili, a csokilány, az ő barátnője. Nórit pedig a kóruspróbán bemutattam neked.
Szívesen modellkednek, szerintem, ha akarsz velük fotózni, nem lesz akadálya.

Mindenkinek:
Köszönöm a véleményeket és a támogatást. Mindegyik kép kapott kellő számú szavazatot, úgyhogy most örülés van.
Tudom, hogy lehet még ezt a vonalat erősíteni, ígérem, rajta leszek :)

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2008.04.16. 13:21:59

Van fantázi ezekben a fényekben, de hiányolom belőle az igazi érzelmeket. Ezek a képek túl ridegek, mintha a lányok nem tudtak volna kellőképpen feloldódni. Talán legközelebb egy finom koktéllal kéne indítani! ;)

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.04.16. 21:32:44

Nagyon jó képek és szépek a színek is.
Gabes
süti beállítások módosítása