Sphaera

PekZo

2008.03.27. 10:35

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr71398758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aramiss 2008.03.27. 15:24:51

Bizony ez jó ! Valóban.
A jobb és balfelsőnél diszkrét élességmúlást látok. Miért ezt a megoldást választottad ? Én elsőre úgy gondolom a teljes élességre törekedtem volna, ám így ez meg növeli az optikai varázst. Szóval miért ? : )

PekZo 2008.03.27. 15:34:09

Két ok, ebből az egyik adott volt: a gépem ennyit bír, nem lehetett jobban lerekeszelni. Kettő: utólag nem bántam, mert optikailag tetszetős lett így is, mást jelent mint nagyobb mélységélességgel, jobban kihasználja a szemet. :)

Zitalma-Parfüm 2008.03.27. 18:08:37

Jól belevisz a sodrásba ez a közponosított Szféra:-)

Érdekes vonzása és taszítása van egyszerre.
Végtelen szabályossága, és véges mélysége olyan pyszichedelikus állapotba visz.... álmodom álmodom lemegyek alfába.-)))

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.03.27. 21:17:42

Nem rossz, de ez nekem túlságosan szimmetrikus, így elvész az izgalom. A fotozz-os verzió jobban tetszik!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.03.27. 22:32:58

Lacival ellentétben, nálam nem az izgalom nem veszett el, hanem előjött az idegesség, amit, mint okot, nem igazán tudtam megfejteni bevallom nem kis időmbe tellet, hogy rájöjjek, hogy mi idegesít igazán. Bevallom a cím is okozott némi fejtörést,mert anno, ha jól emlékszem, akkor ezt szferának olvastatták velem, de nem az a lényeg. Rájöttem: mivel nem igazán lehet szimetriát felfedezni, akkor ez csigavonal, márpedig, ha ez csigavonal, akkor ez a képen lévő csiga-biga nem jó felé tekeredik! Legalább is ezen a féltekén! Majd ennek utána nézve addig bolyongtam az interneten, mig meg nem találtam a kedvenc oldalunkon a fotódat. Ott már jól tekereg, és le is nyugodtam, s igy már ott, testesebb is a csiga-biga!
Mégérte a szörfözés, mert fel tudtam frissíteni egy csomó dolgot, de az itt ábrázolt kép a fent leírtak miatt, kicsit felzaklató.

Főfüge
süti beállítások módosítása