Jobb lett?

Továbbra is várom az építő kritikát (és a címjavaslatokat)!

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr36391598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PekZo 2008.03.22. 10:51:28

Nekem ez jobban tetszik, ilyesminek képzeltem a romantikus verziót. Engem csak a dőlés zavar egy kicsit, illetve nem tudom, hogy tényleg dől-e a palack.
Külön tetszik, hogy a palack "világít.

Zitalma-Parfüm 2008.03.22. 12:40:16

Az üvegcse formája ilyen, hogy a gömb alátámasztása nem középen van. Eleve egy hengerbe kell belecsavarni.. szóval taktikás mint egy Nő:-)Ügyesség és rafinéria kell hozzá!

Köszönöm, örülök, hogy tetszik!
Kellemes locsolást!

-kadris- 2008.03.22. 14:53:40

JOOOOOOOBB!! A megvilágítás profi, de nálam a mondanivaló ugyanaz, bár tény, hogy itt a nő már nagybetűvel NŐ!
Ha én parfümcéges lennék, csakis Téged szerződtetnélek, és jogdíjas lennél!

Zitalma-Parfüm 2008.03.22. 15:05:31



Te kadris...Plágium vagy cinizmus?:-))))ez a jogdíjas izé.. azt hiszem hamarabb leszek nyugdíjas mint jogdíjas, de a gondolat azért helyes:-)
Örülök, hogy így érzed tényleg, köszi!

Zitalma-Parfüm 2008.03.22. 15:09:59

Csak azért mondtam kadris, mert nézz be a .. tudod hova..az egy különleges férfi fotómhoz, és meglátod linda11 értékelését.-)))

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.03.22. 17:10:56

Nehezen tudnék dönteni, nekem mind a kettő tetszik!

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.03.23. 12:59:50

Ez nekem jobban tetszik. Talán azért, mert több a fény.

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.03.24. 09:15:18

Egyetértek Nórával, igaz az agyam fordít a sorrenden, előre a parfüm, hátra a magnólia – lehet, sablonos vagyok, hehe. :)
süti beállítások módosítása