Kísérleti darab. Véleményeket kérek! (... és jobb címre javaslatot.)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr81390039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.03.20. 23:27:02

Irigykedés… a szokáshoz híven, megint le vagyok maradva, de még van egy teljes hónapom gondolkodásra, és pár nap a kivitelezéshez. :) Lenyomat, másolat, kivonat, hm... akárcsak a valahonnan valahová.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.03.21. 02:56:50

Szasz!

Én nem irígykedem! Nekem jóvolt a Pitralon is! Emlékszel?
A gömböcöt is megoldom!
Önarckép! Hm???

Ez a Carolina nem a focista lánya?
Vagy sexys OASZ? Mert én erre is emlékszem!
Vagy, csak a koromat tekintve, csak símán OASZ?

Főfüge

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.03.21. 07:48:09

A parfümöt ismerve ez a kép nekem túlromantizált.
Ez az illat egy direkt támadás a férfi-érzékek ellen, lévén hozzáadott feromont tartalmaz.
Szóval itt nincs szükség a körítésre, hiszen minden faxni nélkül célt érsz, ha ezt a parfümöt viseled.
Amúgy akép szép, okosan rendezett, visszafogott, elegáns. Csak a parfüm nem ilyen ;)

Zitalma-Parfüm 2008.03.21. 08:01:51

Tesztfotó.. van még időd, ez a fotó is azért van, hogy emlékeztessen benneteket a feladatra.
Bár a hibáit szerettem volna elsősorban hallani.:-)
Főfüge.. hogyne emlékeznék arra a .... ki sem mondom a nevét mert elő jön az illat valahol hátul.... szóval tutdodmire,meg a többire is.Remélem más is ezedbe jut azért a fotó láttán.... módosítási javaslatokat kértem ha kérhetném.. tessék belekötni a fotóba!!!!:-)
Nórám:-) Ez nem a szürke( ami nekünk van) hanem a rózsaszín, ami a lányomé.:-)
Ha a kompoziciót jónak tartod annak már nagyon örülök, az illatot majd itt kielemezzük. örülök annak amit írtál tényleg, szeretem az őszinte segítségedet:-)
Csak 42 darab fotót sikerült kattintanom ezer beállítással ezer kiegészítővel, és persze a legegyszerűbb maradt!

PekZo 2008.03.21. 09:34:19

Érdekes, amit Nóra írt, hogy az illat nem romantikus. A sexy szóra lehetne egy agresszívabb képet is építeni, kihívóbbat, bár nekem nincs bajom a romantikával. Alapvetően a kép tetszik, bár én megcseréltem volna a hozzávalókat, előre tenném a virágot, kicsit világossabban és hátra a parfümöt, visszahúzódva a félhomályba, ha a romantkius felé viszed el.
Nem romantikusban szigorú, merev szerkesztéssel, kemény fényekkel, sok árnyékkal, és talán ff-fel hangolnék a "sexy"-re, virág nélkül, valami más kiegészítővel.
Remélem nem voltam azért túlbelekötő :))

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.03.21. 09:38:01

Hm... akkor megpróbálok 'kötekedni' ill. saját ízlésem szerint pár elvethető ötlettel előhozakodni.
- A belső fekete keretet vékonyabbra venném.
- Kicsit több teret hagynék vagy egy picit elvennék lentről, és annyit adnék hozzá felül.
- A rózsaszínt nem szeretem, de ez legyen az én problémám. :)

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.03.21. 09:59:20

Azt hiszem, Nórának és Zolinak igaza van (és Tamás megjegyzése is megfontolandó a kerettel és a szerkesztéssel kapcsolatban). Még ha nem is foglalkoznánk azzal, hogy milyen az illat valójában, a "sexy" felírat mindenképpen kell, hogy orientálja a fotóst a kivitelezést illetően.
Mindez független attól, hogy nekem maga a kép tetszik így is ... :-)

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.03.21. 10:03:21

Én úgy tudom, hogy a sima "212" az a "romantikus" változat, a "212 sexy" az a turbó változat, ami lehetőséget ad a virágmentes, in medias res történetekre ;)
Persze nem vagyok tévedhetetlen ;)

Zitalma-Parfüm 2008.03.21. 10:16:32

Röpködök örömömben komolyan .-)))))))))))))))))
Különösen azért, mert amiket mondtatok, mind elkészült. Már az este fölakartam tenni 4 változatot, de elfogyot a türelmem, és csak erre vállalkoztam. Szóval van ff, virág nélkül vagy vad lila sok kiegészítővel, kicsi keret vastag fehér keret.
Mindet fölteszem, ha mindegyiket legalább ilyen precizitással kielemzitek.
Nagyon nagyon köszönöm!
Nóra igen igazad van. a sexy miatt, meg a ferromon miatt,de ez a lilás változat olyan lányos mint a fene:-)A mi szürkénk meg olyan sexys mint a fene.... az meg már elfogyott, és nagyon megkopott az üvege nekem, De szerintem Te még megtudnád csinálni, majd megbeszéljük mindjárt hogy hogyan:))))

-kadris- 2008.03.21. 14:19:31

Tökéletes pasztel színek. Lágyság kecsesség nőiesség. Virág is kell hozzá ez még egy érzés. Szeretnék az a nő lenni...:)) Nagyon jó kép!!! Parfüm vagy maga.

gacsi (nonci) 2008.03.22. 19:49:35

Nézegetem mindkettőt, olvasgatom is hozzá az értő véleményeket, és mégis, nekem ez a nyerő!
A másikban már a profizmus mutatkozik, reklámfotónak biztosan azt választanám.

Zitalma-Parfüm 2008.03.22. 20:12:32

Nagyon köszönöm Gabi!:-)
süti beállítások módosítása