A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr66389110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.03.20. 12:10:00

Szó szerint döbbenet!
Döbbenetes jó kép, és mivel a szemem előtt raktad fel így hirtelen azt hittem, hogy rámdől. Látom mind a két szemed absztraktra van állítva. Nagyon szép.

Főfüge

Azt hiszem ennyi napórát, még nem láttam egyszerre és mind milyen "pontos"
Na majd egy óra múlva visszajövök, hogy jól jár e. Délben pont tizenkettőt mutattak.

Zitalma-Parfüm 2008.03.20. 12:14:11

Mint egy fakír ágya.. tele szögekkel!!
Ez a lágy homoksárga szürke sivatagi hangulat most nagyon jól jön, mert odakint olyan hideg van, hogy nincs is kedvem virágot ültetni, pedig kell!
Ez is olyan mint a kiállításodról hallott kritika.... sajátos, és érdekes:-)

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.03.20. 12:54:37

Na most, amellett, hogy perszehogy ez is nagyon tetszik, öööö, hogy is mondjam, hogy ne érts félre, egyszerűen ezen a képen szerintem nincs egyensúly. szóval olyan jobbnehéz, és nekem fel akar dőlni jobbra a sok acél súlya alatt.
Nem tudom, hogy érthető lesz-e, de én úgy komponáltam volna, vagyis az én szememnek egyensúlyosasabb lenne akkor, ha a pillér jobban ráfeküdne a negatív átlóra. szóval balra rotálnám a képet. Vagy ilyesmi.
Különben ff-ben is izgi lehet. :)

PekZo 2008.03.20. 14:17:29

Zita: Mesélhetnél a képek fogadtatásáról nekem részletesebben is, ha visszajöttél az ültetésből, légyszi! :))
Nóra: Ez a dőlés érdekes felvetés, én úgy próbáltam felépíteni a képet, hogy a jobb oldal csak a pillér, és ez bal oldalra indul el, éppen azért, hogy látszódjék a tömörség és az erő. De elraktározom, amit mondtál és kipróbálom.

-kadris- 2008.03.20. 14:43:39

Gyönyörűvé varázsoltad! A jövő maga! Pedig nem acélos...Nagyon jó!

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.03.20. 23:34:42

Támasz, és 'támaszték', milyen különös, mintha egy cérnaszállal akarnánk megállítani egy elefántot, ez ám a fizika! - tetszik nagyon.
süti beállítások módosítása