Absztrakt

-kadris-

2008.03.18. 07:36

Egy régi képem kicsit másképp:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr53385627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PekZo 2008.03.19. 07:04:47

Nekem kicsit sok benne a lágyítás, egyébként a kompozíció tetszik.

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.03.19. 07:30:11

Érdekes, hogy mennyire másként lehet látni ugyanazt a témát, és mennyi lehetőség van benne.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.03.19. 09:50:14

Egyetértek Zolival. A kompozíció rendben van, de ez a "geometrikus" megközelítés nálam határozottabb vonalakat igényel.
A határozott struktúra ellenére is "szétfolyik" a kép.

-kadris- 2008.03.19. 18:58:37

Régen álmos reggel volt a címe, de egyetértek Zoli képei szerintem is csúcsak, na de ő absztraktban verhetetlen!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.03.19. 21:19:52

Szia!

Leírom, amit akartam, akarok, de soha nem tudom, hogy eljut e címzethez, valahogy a visszacsatolás az nehézkes. Néha az az érzésem, hogy akár a falra is ráírhatnám, annyiszor nem érzem, hogy vette e az illető az adást. Tudom, hogy én még e digitális világban éretlen vagyok e csodás BRANCSHOZ, épp ezért, nekem elég lenne visszajelzésként egy: TEH = Te ehez "hülyevagy"!

Az a vélemény e képhez, hogy ez nem klasszikusan absztrakt, nem tudom, hogy mi, de nem az. Viszont, mint álmos reggel, mittomén milyen kategória, annak csodálatosan megfelel. Nem ismerem az eredetit, de egy ici-pici akvarelles szinezés ráférne.

A kritikák (már ami jogos, ezt Ti tudjátok)
fényében próbáljátok ujradolgozni, újragondolni, hátha itt működik a kollektív bölcsesség!

Főfüge


Most a képről

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.03.19. 22:23:29

Érdekes, amit Füge ír, valami hasonló jutott eszembe nekem is kadris válaszát olvasva. Ha nem absztraktként néztük volna talán, hanem álmos reggelként, akkor mást gondoltunk volna róla.
Szokták azt mondani, hogy csak a kép számít, és ez gyakran így is van. De az is fontos, hogy maga az alkotó minek szánja a képet, ezért a cím gyakran lényegesen befolyásolja a megértést.
Talán itt is erről van szó.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.03.19. 22:52:51

Ebben a formában álomnak mégjobban megfelelne, mert az álom köztudottan nem színes. Igaza van Királynak a cím az befolyásol. Évekig ez alapján néztem meg egy filmet, vagy nem.

Itt, ha lehet a kép alatt jegyezném meg, hogy a becsületes nevem: Főfüge
Ezt sajnálom nem lehet lefügézni, mert nem a fügéből származtattam, Nórának nem szóltam, mert Ő akkor nem volt itthon és nem tudta, hogy miért ez a nevem, de mivel "KERESZTANYÁM" e hangulatos kép szerzője, Ő majd levezeti Nektek, hogy én hogy lettem FŐFÜGE, ha emlékszik még!

És ez a kontrol, hogy visszanéz e még ide?

Vidámság: Főfüge

-kadris- 2008.03.20. 07:19:10

Megszólaltattam:)
Kedves Főfüge!

Tökéletesen igaza volt itt mindenkinek. Lacinak értettem a mondanivalóját, hiszen eggyel feljebb a klasszikus absztrakt remek példáját láthatjuk. Nem is akartam felülmúlni, mert nem is tudnám. Én a fotózást érzésből teszem, mint ahogy a technikai tudásom sem vetekszik itt senkijével. Ezért néha elszállok, mert azt meg soha nem titkoltam, hogy a Photoshop-ot rendkívül jó találmánynak gondolom:) És van még egy-két kedvenc programon, ahol a képeket lehet manipulálni.
Ez a képem régi, és ahogy feldolgoztam kedvencem is lett, de úgy gondoltam megpróbálok még belenyúlkálni, hogy más lehessen és úgy megmutatni Nektek! A régi képem címe álmos reggel. Maradhatott volna:))
És akkor én mint keresztanya:
Hát először is mindenre emlékszem, és akkor röviden a történet:
Mint nem kivánatos személyek kiestünk egy internetes pikszisből, ahol jusztsehagytuk magunkat és vissza jelentkeztünk. Én mint felfüggesztett, és Te imádomhumorodnál fogva főfügesztett-ként. Innen már nem nehéz kitalálni, hogy csakis lustaságomból adódott, hogy a főfügesztett helyett odáig jutottam csak, hogy főfüge:) Azaz FŐFÜGE!:))
Ja és én bár mostanság számítógépundorom van:) azért az események és az oldalra feltöltött remek fotók örökös rajongója vagyok ÁM!
Pusszancs mindenkinek:)

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.03.20. 08:56:21

Elnézést a lefokozásért.
Azt hiszem, a jövőben maradok a Jánosnál ...

PekZo 2008.03.20. 10:07:11

Nekem nem a cím miatt volt a véleményem, a formák mondatták azt velem, hogy jómagam máshogy csinálnám, mást hangsúlyoznék ki.

Zitalma-Parfüm 2008.03.20. 10:43:20

Írnék a benyomásaimról a fotó kapcsán, kadris nem sértődős fajta.
Amikor megláttam a fotót, első érzésem...." mi ez a hülyeség" kerestem a szemüvegem, hátha amiatt nem látom az absztrakcót.
Sokkal jobb az a cím, hogy álomos reggelen, mert bizony ez az! Álmok maradék töredéke, híd az éjjel és a reggel között, tömpa szürke homályba nyitni a látást, az éj sötétjéből.
Amikor a valóságot még nem látom, de az álmokat kezdem elfejelteni pedig nem akarom, mert olyan édes volt a múltban kerengeni.
Aztán mégis csak egy pillanatnyi fotó kattintásnyi maradt belőle.

mert talán emiatt absztrakt, és nem a szerkesztés és a fényviszonyok arányaiban arányaiban keresendő a látvány mértéke.
Az a mondat, hogy "én meg nem bírtam ki" olyan kadrisos, mint ez a fotó is.. igen, néha vagy sokszor olyanok vagyunk mint amit fotózunk.

És most majd mindenki gömbös lesz.-))))

Főfüge Főfüge Főfüge.... hogy ne rövödítsen senki.-)))
én se füm vagyok.-)))
na .. tessék nevetni gömböcök!
süti beállítások módosítása