A május 17-i találkozónkra szeretnék téma-javaslatokat gyűjteni. Kérlek benneteket, hogy minél hamarabb tegyétek ezt meg itt! Mert különben nem lesz almáspite :)

Pusz nektek: Zita

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr24367974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.03.06. 10:44:43

Gondolhatnám, hogy legyen a téma irodalmi / zeneirodalmi / mitológiai hősök karakterének ábrázolása, de ebben Satu vinné a pálmát. Ezt az előnyt viszont nem adjuk meg neki ;)
Én egyébként még mindig ott tartok, hogy az időn, az idő múlásán jó volna valahogy képekben elgondolkodni, de most az idővel kapcsolatban az is eszembe jutott, hogy lehetne a téma egy (történelmi) kor is.
Az a baj, hogy minél többet gondolkodom, egyre inkább olyan feladatok jutnak eszembe, amiket én magam nem tudnék megvalósítani. Száj-jártatásban jobb vagyok ;)

PekZo 2008.03.06. 12:18:44

Az első téma legyen az almás pite. Aztán pl. zeneirodalom engem érdekelne.

PekZo 2008.03.06. 12:28:23

Azt mondjuk bunkó módon nem is kérdeztem meg, hogy meg vagyok-e hívva? :((

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.03.06. 19:59:09

Nóránál rengeteg téma van... ;)
... és nem az irodalomra - zenére gondoltam! :D

Viccet félre..., szerintem nem kéne nagyon leszűkíteni a témakört.
Én örülnék pl. képpár-nak is. Nem olyan típusúra gondolok, amit most töltöttem fel, hanem mikor egyik kép erősíti a másikat, két különböző fotó, de mégis együtt sokkal többek. Vagy valami ilyesmi..
:)

Vagy próbálkozhatnánk valamiféle technikával is, mint pl. a HK, .. én személy szerint imádom, de még igazándiból nem sikerül megszülnöm egyet sem. :)

No mindezt persze csak Zita almás pitéje után! :P

-kadris- 2008.03.07. 14:02:28

Bár még mindenki nem írta meg az ötleteit, de szerintem miután ezt mindenki megtette, azt gyúrjuk össze, és csináljunk egyet. Mi van ha kategóriát jelölünk meg.
Sőt van egy jobb ötletem, úgy lefotózni a valóságot, vagy annk egy darabját, ogy az valamilyen szempontból találóskérdés legyen.
Tehát lehet fotózni egy tárgyrészletet, amiből ki kell találni mi az, de lehet fotózni Satu-s embereket, amiből meg rá kell jönni ki az. De lehet történelmet is fényképezni úgy,hogy találós kérdés legyen és miután mindenki a megoldás ismeretébe kerül egyértelmű a válasz. A képeket ne lehessen segíteni a címadással Cím nélkül legyen mind, de a megoldásból legyen egyértelmű a cím:))

Na hát ezt én így gondoltam:))))))

Al(ias)más Pite

Zitalma-Parfüm 2008.03.07. 14:21:44

Jól van fiatalok, csak így tovább a végén úgy is a vasaló nő lesz a téma.-)))A technikai jellegű fotó tanulmány is tetszene.meg a találós kérdés is, mert ez a kettő már így össze is kapcsolódik.
van még egy hét ezen elrágódni:-)

Köszönöm, hogy itt vagytok.-)

haladok a diósalmás felé, ha ilyen jó ötleteitek vannak!

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.03.07. 20:06:21

Kitűnő ötletek, tetszik a találd ki játék, de a kép-pár sem semmi. Az almás pitével kapcsolatban egy pite születése és halála c. sorozatot képzelem magam elé - a történelemmel is szoros a kapcsolata. :) Lehetetlen ennyi remek ötlet után újabbal előállni, így nekem csak a lehetetlen maradt, mint téma. Esetleg: tér, lét, mező vagy valami megfoghatatlan.
T.

Zitalma-Parfüm 2008.03.08. 15:41:02

Timi.. az már nem játszik.-))

-kadris- 2008.03.08. 19:12:39

Most jó vagyok érzelmekben. Forrok, mint a víz, és jó lenne leengedni a fáradt gőzt.
Konkrét milyenségek???? Pl. Csípős, savanyú, szomorú? Mulatságos, drága, stb....
süti beállítások módosítása