Talán van közöttetek, aki emlékszik még arra a 2. műsor számra, hogyaszongya:

Alain Delon szeretnék lenni 
Éjjel-nappal napszemüvegben 

Lenni,  nincsen nekem vágyam,
Nincsen nekem vágyam semmi,

Úszótalppal vizet taposni,
Fehér cápát szigonnyal

Partra dobni, nincsen nekem vágyam,
Nincsen nekem vágyam semmi

Lááá, lálálálálálálálááááá, láláláláláláláláááááá, lálálálálálálálááááááááááá...

Kék Kedilekkel pirosba menni,
Vidám mosollyal rendőrnek
Integetni, nincsen nekem vágyam,

Nincsen nekem vágyam semmi

Luxushotelben martinit inni,
Franciaágyon francia nőt dögö-

Nyözni, nincsen nekem vágyam,
Nincsen nekem vágyam semmi

Lááá, lálálálálálálálááááá, láláláláláláláláááááá, lálálálálálálálááááááááááá ....

 Aztán itt van még egy, az absztraktabb fajtából, de ezzel mostmár tényleg befejeztem a hülyülést :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr36362530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.03.02. 20:56:35

Kösziköszikösziköszi!

Meg van rendelve!!!!Egy kis szín vagy husi az életemben igazán nem árthat az egészségemnek:-)))
A Királyak ne szólj róla:-))))
A nótát nem ismerem.-(
:-))))))))))))))))))))))))nagy vagy:-)))))))))))

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.03.02. 23:23:58

Kedves Zita!

Vigyázz, nehogy forditva vedd fel ezt a polót!
A hátulja az eleje!!!

Főfüge!

Zitalma-Parfüm 2008.03.03. 08:02:18


Főfüge!

Sose vennék föl egy ilyen szűk "pólót":-)
Na de kimosni kiteregetni kivasalni.....:-)))foglalkozni vele magyarul!

PekZo 2008.03.03. 16:35:43

Azért annak örülök, hogy nem elefántos :))

saturninus 2008.03.03. 22:19:26

na de ki a modöjj? :)

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.03.06. 20:07:18

Ötlethiányban nem szenvedsz, azt látom! :)
süti beállítások módosítása