Negabs III.

PekZo

2008.02.28. 09:13

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr26357744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.02.28. 10:03:55

Ez csak is Vasarely lehet!
Tiszteletem a mesteri tanítványnak!!

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.28. 10:11:10

Hú. Ez tök olyan, mint azok a tréfás optikai becsaposók, hogy akkor most mi is van kint, vagy bent. Konvex, vagy konkáv? :)) A Sicc könyvben voltak régen ilyenek. Haha, de jó :) Emlékeztek arra a könyvre? -- Nagyon furcsa ember az, aki ilyeneket lát, de ne aggódj, azért szeretünk ám :))) Mindjár jön neked is póló.

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.02.28. 17:05:35

Jó az egyszerűsége és a szerkesztése. Szépen felosztja a képet.
Őszintén mondva és nem azért, mert keresném a hibát, de mivel kockás a felosztás, autómatikusan beleesek abba a hibába, hogy elkezdem pásztázni a vonalak mentét és az ilyen jellegű absztraktnál enkem zavar egy kicsit a persp. torzulás valamit az a picinyke belógás a fotó jobb felső szélén...
Nagyon jó a térhatása.
Gabes

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.02.28. 20:19:39

Tényleg tiszta Vasarely! Valamikor nagy kedvencem volt, rajzoltam is egy csomó képet op-art-ban, ha megtalálom, lehet, hogy én is beszkennelek egyet, mint Tüske. :-)
(Lehet, hogy a jobb alsó sarkot kihúztam volna PS-ben (először Select/All aztán Edit/Transform/Skew [a sarkot megfogva kiegyenesítheted a vonalat] vagy Edit/Transform/Warp )

Aramiss 2008.02.28. 20:25:57

Nekem is teszik. Én is korrigáltam volna a torzítást.

saturninus 2008.02.28. 21:36:41

hát ez egy csoda.
volt egy 80-as évekbeli hajtogatós műanyag csoda is (moki?), arra is hasonlít vasarelyn kívül...

-kadris- 2008.02.29. 07:29:55

Hihetetlen érzéked van az absztrakthoz. Én csak szeretnék felnőni az ilyen fotósokhoz!!!
süti beállítások módosítása