Negabs I.

PekZo

2008.02.20. 10:22

Kalandos kirándulást tettem a Rendőrpalotához az egyik hétvégén, a szervek udvariasan megérdeklődték, hogy mi is tetszem éppen csinálni az épület körül, de lefegyverző beszédkészségemmel szerencsére sikerült őket ártalmatlanná tenni, bár azért azt megnézték, hogy nem vagyok-e a tenoristaként fönn a körözési listán.

Annyira megijedtem, hogy ilyen képet csináltam - Negabs (negatív absztrakt) - Csak a forma számít!

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr9346753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.02.20. 12:17:45

kedves csengőhangú tenorista! A napra lehet nézni, mert ez a fotó túl ragyog minden sárgát, és fehéret is!D :-)
Ráadásul tele van vonalakkal, irányjelzó rácsokkal ( remélem nem börtön rácsokkal)
érdekes színvilágot találtál az egyébként "nagy tiszteletnek" örvendő épület együttesnek!
A fotó érdekes és jó, a malícia meg tökéletes:-))))

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.20. 13:38:58

Ha tenorista vagy, a kórusunkban a helyed. A férfiszólamok komoly emberhiánnyal küzdenek. Próba H-CS 19-21h :)
Azért tetszik nagyon-nagyon, mert olyan jó napsárga.
Biztos ff-ben is jó lenne, de ez most így nekem telitalálat.

PekZo 2008.02.20. 13:49:59

Nóra: botabb fülem van, mint az a bizonyos sáska, hallgatni viszont (vagy éppen ezért) nagyon szeretem a zenét. :))

gacsi (nonci) 2008.02.20. 15:03:00

Nagyon jó lett!
Tetszik a balszélső "rendbontó" is, :))
süti beállítások módosítása