Kicsifiam amatőr csillagász, karácsonyra távcsövet kapott. Én meg ma jól megleptem magam egy EOS adapterrel. Első fotóm vele. Tudom, hogy nem egy nagy szám, de én most úgy örülök, mint egy kisgyerek. Tessék velem örülni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr17338094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.02.13. 20:05:27

Örül örül örül:-))))
Tényleg jó, pedig dög unalmas:-))))
Az én lányom is amatőr csillagász volt egy darabig, de sosem sikerül ilyen nagyban látni a holdat!

nagy grat neketek!!!
Tényleg sajt?

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.13. 20:42:23

Tuttam én, hogy ügyes vagyok! :)
Köszi-köszi!!!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.02.13. 23:30:19

Kedves Nóra!

Olyan jókat írtam a képedhez, de rajli felhívott és addíg-addig variáltam, még megsemmisült az írásom. Megpróbálom retrózni!

Amatőrök, amatőrök.

Közlöm veletek, hogy én profi csillagász vagyok.
Ugyanis, ha a műhelyembe ráütök az ujjamra, akkor távcső nélkül is látom a csillagokat, ha eltalálom a hüvejkujjamat, akkor látom az összeset! Nem egyszerű? Ja! És olcsó!
Ez a fotó nagyon hatásos, félelmetes, olyan, mint ha rám akarna szakadni, bár e tárgyban a feleségem, az eget szokta emlegetni!
Mindenesetre, méltóságteljesen felálltam, kezeimet, az egyenes gerincemmel derékszögbe állítva, tenyerek a föld felé, lassan, méltóságteljesen, enyhe zümmögés kíséretében elindultam.
- Mi ez Jánoskám? valami új hóbort?
- Nem! Megyek csinálok egy fröccsöt, mert
örülök!!!

Nem csaplak ám be! Tényleg jó ez a foto!
Nézegesd meg azt az oldalt, ahonnét sikeresen átcsábítottatok, ott rengeteg hold fotó van, én mind megnéztem, mert ugye egy profi, az profi.
Itt is helyt álltál!
Sőt! Egy adapter, egy klikk, és bebizonyitottál valamit, ami az én értékeimet tovább rombólja: TE, MÉG A HOLDAT SE TUDOD ELCSESZNI!!!

Főfüge (nem, füge!)

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.14. 08:20:06

Kedves Füge! Te akkor lennél főfüge, ha az összes fügéket rendekbe osztályoznánk, és lennének alfügék, és mindenféle rendű és rangú fügék is, de mivelhogy te vagy itten az egyetlen füge, - (persze tudjuk, hogy valahol messze, egy távoli, galaxisban, sok főfüge' volt, de ez egy másik univerzum) szóval nem lehetsz te se föl, se le. Egy valamire való holdkóros úgyis horizontálisan közlekedik. Vigyázat! Február 21-én holdfogyatkozás!

-kadris- 2008.02.14. 09:11:24

és tényleg sajtból van????? :))))
Jaj tudom miért örülsz a képnek! Én is úgy vágyom arra, hogy láthassam netán fotózhassam így! Amúgy meg milyen jó is lenne megérteni ezt az egészet! A nagy kék alatt én gépelek itt egy szobában, miközben te kilátsz!

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.14. 09:23:03

Ha lesz idén nyáron is kecskeméten bafot találkozó, és csillagos egünk lesz, elviszem az egész motyót, távcsövestül-adapterestül, és birdie csesztetése helyett majd a holdat kémleljük, és fotózzuk :) Na?
Laci! A feladatkiírás várható a közeljövőben?

Zitalma-Parfüm 2008.02.14. 09:39:59

Már pedig lesz, az időpont május 17 vagy 24, amelyik a többségnek jó lesz! Szegény Gabi a kardinális pont, aki érettségiztet, meg ügyeletes, szerintem vegyük ezt figyelembe!
A többi az körlevél!Jövőhéten, de addig is várjuk az öteleteket a szokásos címen!

Z

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.14. 09:42:57

Háhá! Végre valami érdemi információ!
Nagyon örülök, és izgatottan várom a feladatot. Tavaly is izgultam rajta majd' fél évet, csak az vígasztal némiképp, hogy nem csak nekem okozott fejfájást...
Legyen a téma Saridon :)

Zitalma-Parfüm 2008.02.14. 09:45:14

Pedig az Algopyrin sokkal jobb:-)vagy a pumpa.. már nem is emlékszem,, akkor talán Cavinton?-!

PekZo 2008.02.14. 10:27:17

Örülök, jöhet még!

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.02.14. 12:31:49

:)
Nem csodálom, hogy örülsz! :) Emléxem annó, mikor megvettem első és eddig utolsó digitális fényképezőgépemet - szegény tolvajsorsra jutott Panaszkodikomat -, nos az ő 12x-es zoomjának köszönhetően, egyből az volt az első, hogy nekiláttam a teraszról Holdat fotózni, és kb. én is ennyire örültem az eredménynek, mint Te, bár az enyém messze nem volt ilyen jó. :) És tudtam, hogy minden második ember lefotózza, és nincs benne semmi extra, de az akkor is az enyém volt!!! :D
Úgyhogy.. hip-hip... :D

PekZo 2008.02.14. 13:05:52

Ez igaz, én is egyből nekiálltam a holdnak a 432 mm-rel, nem lehet kihagyni :)

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.02.16. 10:04:51

Imádom a csillagászati témájú fotókat, remélem lesznek még további képek.

Ah, május. :):)
süti beállítások módosítása