Minden szigorú vélemény üdvözölve! De dicsérni is lehet ... :-))
 
Hallgassatok hozzá Diana Krall-t. Pl. a "Live in Paris" c. lemezről az "I've Got You Under My Skin"-t.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr35338428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.02.13. 23:33:06

I love both! Whats more, all the tree.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.02.14. 01:39:21

Most nagyon nagy bajban vagyok, mert a szótáramat Komlón hagytam, az én englises szókincsem, meg erős félreértésekre adhat okot, de kb. értem, vagy nem.
A Rajli nagyon várta ezt a fotót, de nem véletlenül ment aludni, mert ha Őhozzá nem magyarul szólnak, akkor minimum... iszik még egy fröcst!
Én pedig vártam, és követtem az utasításokat, megtaláltam Dianát a gyüjteményemben, amit a kisebbik, nagyobbik lányom erőltetett rám, és majd egyszer, jelszóval, majd, ha ráérek kislányom, jegeltem.
Holnaptól új duma jön. Én már akkor is hallottam, hogy ez jó lemez, csak nem értem rá. Tényleg jó! S ha jó a memóriám, akkor Nonci az Ő zenéjére Diaporámázott.

Bocsi! Ez nem egy zenei oldal!
A képed, meg akkora durranás... Rossz parfümös képedet nem ismerek, de ez lesöpri a többit. Ebbe a KGB sem tud belekötni, esetleg a madártani intézet!!!
Mit szinezzem? 01:33, duruzsol a Diána, és minden a képet szolgálja. A lábakról, meg nem írok, mert még nálunk, nem alszik mindenki!
De eszembe jutott, hogy Rajli, mintha ezt várta volna! Szegényem, leragadt a Pitralonnál!

Issoráz: Nagy durranás lesz!!!

Főföge

Zitalma-Parfüm 2008.02.14. 07:07:00

Aki nem írja meg a fotó hibáit, annak nem fogadom el a dícslretét... már persze ha lesz az is:-)
Füge, a zenei értekezésnek itt igenis fontos jelentősége van, köszi!
Diana az egyik kedvencem, és hangulatában ennek a képnek is az egyik ihletője. bár nincs rajta a pezsgő amit ittunk közben:-)

nagy durranás.... hát majd ha kijavítom amit mondotok!
Üdv: Zita

-kadris- 2008.02.14. 07:23:55

A fotó hibája elsődlegesen, hogy túl jó!:)))
Na akkor figyu: A,mikor néztem kábultam ráadásul Főfügémtől ismerem az előadóhölgy szerzeményeit, mai is küldött egy anyagot:))) Itt köszönöm meg, na meg majd neki is.
A kép: ferdének látom az üveget, ami abból adódik, hogy asztal vagy izé sarkát engedted belejönni a képbe. Elkezdtem gondolkodni, hogy kell-e vagy sem és ennél a megvalósításnál indokolt, hogy az asztal vagy izé srak belelőgjon a képbe, tehát a ferdeség emiatt zavaró, márpedig ha kell a csücsök, akkor meg már nem is az. - Hát ennyi volt amin technikailag elgondolkodtam amellett, hogy a megvilágítás megint remek!
A fotó! Fekete, súlyos, de mind emőgött akkora érzékiség lapul, hogy az hihetetlen! És itt nem fehér gyöngysoros nőre gondolok, mert az már szirupos lenne. Hanem Soma megfogalmazásaira, amiből nem a legjobb, hogy anyatigris, de valami ilyesmi! REttenetes nehéz a kép, minden szempontból nyomot hagyó!!!
Gratulálok!

Zitalma-Parfüm 2008.02.14. 07:37:01

Na, ez az!!! nagyon nagyon köszönöm !! Annyira jó volt olvasni. A ferdeségen persze vita volt, szerintem is az, de a paralaxis értelmében nem az, mert hogy el van fordítva egy kicsit az üveg. Az asztal sarka a vágás miatt került bele, meg egyátalán a tér érzékelése miatt. A korrekcióval próbálkozom!
Hála pusz!A dícséretért külön, bár nem értem mitől nehéz a kép, én nem is látszom rajta:-)
Z

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.14. 08:10:28

Na igen, a ferdeség. Én ezt úgy küszöböltem volna ki, hogy ott a terepen az asztalt forgattam volna - a sarkát a nézőtől elfele tolni, hogy a kép oldalaihoz képest 45 fokos szöget zárjon be az asztallap innenső éle. Persze akkor a lábtartást is hozzá kell igazítani, de úgy talán kevésbé lenne disszonancia-érzésem.
Lehet persze, hogy úgy minden felborulna, de nekem az asztal helyzetével van bajom. Nem udom, inkább nem okoskodom. Dícsérem inkább a gyönyörű lábat, az elegáns cipőt (tudod, nekem ugyanilyen van fehérben ;) ) és a szépségeslábakon a gyönyörű fényt.
Igaza van kadrisnak, kiemelkedően jó, és emlékezetes munka.

Zitalma-Parfüm 2008.02.14. 08:38:58

Köszönöm Nóra!

Szerinted nem jó, hogy ott van az asztal, ki kellene hagyni? Akkor lebegne nekem az üveg .. vagy nem is tudom.. Elvileg már nem ferde, behúzta Laci azt a mércét.
De de okoskodjál csak, mert az ötleteket tudom megvalósítani, a lábamat meg tudom még tekergetni ha kell:-)De a legfontosabb, és a legnehezebb az, hogy ne látszódjon a többi sonkás rész, azt baromi nehéz vágni!
A szerkesztés, hogy átlóba legyen a téma,meg fény is legyen meg ez a csillogós üveget megvilágítani, hát jól jön majd a segítség tényleg!
nagyon köszönöm!

-kadris- 2008.02.14. 09:04:49

Mitől nehéz???? Talán operába menet, talán temetés, talán esküvő, vagy csak keresztelő??? De semmiképpen nem koktélparti vagy buli!!!! Így???

Zitalma-Parfüm 2008.02.14. 09:12:16

Így oké:-)

Az én címem az volt, hogy Csak Ő!! Aztán Only You! Szóval a komlyság a nehézség.. jól van megértettem:-)

de ez a parfüm annyira férfiasan elegáns és finom, hogy nem győzök betelni vele!Igazán a Bécsi Operabálba való, különleges alkalomra!

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.14. 09:30:49

De, de, az asztal kell, nagyon is. Csak nekem más szögben kívánja a szemem.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.02.14. 09:32:32

Meg kell védenem az asztal sarkát.
Egyrészt az asztal túlsó éle párhuzamosan fut a lábbal (ezt Nóra is említette), másrészt viszont párhuzamos a képátlóval is. Így osztja két részre a képet (amiből ugyan kiemelkedik a parfümös üveg, de az csak erősíti a figyelem ráterelését). Az asztal innenső éle viszont rávezeti a tekintetet a lábfejre, ahonnan továbbfuthat a szemunk a lábon. Ennyi szabályosság nekem elég is, ha 45 fokot zárna be ez az oldal a kép szélével, túlságosan hangsúlyossá válna szerintem a bal alsó sarokban a szönyeg világos foltja.
Persze ez csak elmélet, mert lehet, hogy a gyakorlatban kipróbálva bebizonyosodna, hogy úgy a jó, ahogyan Nóra javasolja ...

Zitalma-Parfüm 2008.02.14. 09:43:08

Oké, erősödik a gondolat egy újabb "pozitúra" kialakítására a "télitúra" után.-)
Z

praefect 2008.02.14. 09:55:12

Egy nagyon hangyányit kevésnek érzem a világosságot, de mindent összevetve ez a legszebb képed eddig.
Azt hiszem.
És még te akartál felhagyni az egésszel.

Komoly frusztrációs élmény ez az oldal. :)

PekZo 2008.02.14. 10:07:10

ESZTÉTIKAI ÉLMÉNY!!!
I've got it, under my skin!

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.02.14. 11:07:21

:) Na, valami ilyesmit hiányoltam eddig a képeidről... ;)
Hangyányit nekem is lehetne világosabb, legalábbis az itteni (munkahelyi) monitorom miatt, mert csöppet sötéten látom, de ez inkább a monitor hibája. :D Majd jól megnézem otthon is, de lementve kivilágosítottam, és már látok is mindent, amit látni kell!
Remek!
:)

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.02.14. 11:27:19

Nem zavar a sok sötét tónus. Az asztal sarkát nem hagynám le a képről. Az eddigi legjobb képed a sorozatból, neked adom érte a hét legjobb képe címet. Talán a bal oldalon hagytam volna egy nagyon picit többet a szemközti oldal rovására - de ez a gondolat még kötekedésnek is rossz lenne.
Gratulálok.

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.02.14. 17:33:07

Nem értelek Tiket, hol van itt asztal sarka? :-))) Ti, mit néztek, engem Zita már több, mint féléve hiteget a híres "pálcikákról" készült fotójával! Végre feltölti és Ti holmi asztalsarkokról, meg szerkesztésekről beszéltek? Persze Nektek könnyű, mert Ti élőben is láttátok!
Egy cseppett komolyabban, én mégsem vagyok Főfüge!
Zita egyetértek Tamással idáig messze ez a legjobb fotód a parfümös sorozatból(nem csak a lábak miatt). Nekem tetszik a kompozició, a fények is. Nem találom sötétnek. Nagyon szép letisztult ff. fotó! Nagyon finoman erotikus!
Gratulálok: Laci

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.02.14. 19:38:45

Lám lám a fények most mennyire jók...
Persze a fotód nagyon beszédes és átad minden hangulatot. Nagyon jó a szerkesztés és tetszik, hogy a lábak a háttérben diszkréten figyelnek, várnak és mégis nagyon kihívóak. Ez az a "vonal, határ..." melynek a megérzéséhez igazi érzésekre van szükség és egy igazán megfelelő példa arra, hogy a nem mindig a fő tém vagy az hangulatot adó téma legyen az előtérbe és élesre fókuszálva.
Örülök, hogy ezt a hangulatot, fotó formájában is meg tudod valósítai.
Diana Krall-t Gabi ismertette meg velem és elsőnek pont ezt a számot és az Angol Betegét...:-))
Továbbra is nagyon szeretjük és érezzük a szöveget és a zene selymes és nagyon-nagyon érzéki hangulatát.
Grat. a fotódhoz!
Gabes

gacsi (nonci) 2008.02.15. 20:26:45

Nekem is tetszik, nálam nem sötét.
Asztalsarok is rendben.
Szép, kifejező!

Zitalma-Parfüm 2008.02.17. 15:39:37

Még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget. A Laci monitorján nem sötét, csak az enyémen, tehát világosítanék én rajta!
Szebbnél szebb érzéseket fogalmaztatok meg, aminek igazán örülök!
Az újra fotózást Nóra ötletével is megcsinálom!

Z

PekZo 2008.02.28. 14:58:28

Most éppen a Sinatra-Bono verziót hallgatom, de így is működik a kép, és most már a kép ugrik be a zene hallatán.

Zitalma-Parfüm 2008.02.28. 17:57:56

Mindjárt meghallgatom én is!
Öröm ez egy zenésznek és a fotósnak.-)
süti beállítások módosítása