Szia Mindenki! Lassan visszatérek a koncertekből és az influenzából az életbe, de a zenétől nem szabadulhatok. Karnagyom akadémiai tankönyvet ír, a márciusban megjelenő (könyvesboltban is kapható)  könyv borítójának elkészítésére engem kért fel. Az ő kérése az, hogy mindenképpen figyelemfelkeltő látvány legyen, olyan, amiért nyúlnak az emberek.

Többféle verziót készítettem eddig, jelenleg ez a vázlat teljesíti a legjobban a fenti kritériumokat.Várom a benyomásaitokat. Tudom, hogy benneteket a téma különösebben nem melegít, de talán el tudjátok mondani, hogy a tipó, layout, stb...  alapján, ha ti zeneakadémisták lennétek, megvennétek-e a könyvet :)

 Megmutatom, hogy sikerült, ha megbeszéltük letörlöm (GPX600):



A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr85336551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.02.12. 19:06:21

Nekem valahogy nincs összhangban a betűtípus, a betűk színe a képpel. Ehhez a képhez nekem inkább fehér, vagy a mostaninál sokkal világosabb, élénkebb arany szín passzolna. Figyelemfelkeltőbb is lenne.
Kicsit más szerkesztést is ki lehetne próbálni, hogy ne legyen középen ez a nagy üres tér, a képet feljebb, a címet kicsit lejebb tolnám... talán :))
De ezeket mind ki kéne próbálni, ránézni, és akkor lehet látni, hogy jobb lenne-e vagy sem.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.12. 19:09:39

A kép feljebb mehet valóban. A fehér betűszín viszont ordító sajna, próbáltam. Ez a legvilágosabb árnyalat, ami nekem még okés ... A betűtipust illetően nekem is vannak kétségeim.
Köszönöm szépen, Timi!
Van konkrét betűtipus javaslatod?

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.02.12. 19:41:38

Pill.
Lementettem a képedet és itthon próbálgatom, mert így egyszerűbb, ha látom is egyből. :)

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.02.12. 21:15:29

Te! nem hiányzik egy karvezető a képről? :-)
A fölső betűtípusa semmiképp, az alső nem rossz, de ne legyen tök fehér.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.02.12. 21:31:04

Szia Nóra!

A kép az egyértelmű! Azt, már ne "piszkáld"
A borító tulajdonképpen már készen van, csak a betűk. Azzal gond van és lesz is.
Az első változatnál az írás ellenkezően görbül, mint a maszkolás. A második változatnál, már követi és gyönyörű betűk, bár így tudnék írni, de mégis az a javaslatom, hogy mivel a zene az művészet, amit Te fotózgatsz az is művészet, akkor a hiányzó láncszem az írás, vagyis a könyv egyik legfontosabb része az miért nem az???

Keress egy hozzáértő "betüművészt", húzzál Neki öt vonalat (mint a kottában) és kérd meg, hogy írjon a könyvnek, a fotódnak és az összhangzattannak megfelelő csodás akkorkitalált betűvel egy figyelemfelkeltő címet.
Szabványbetűkkel ne kisérletezz!!!
Legyen a borítod EGYEDI!

Ennyit tudtam segítenei, mint zeneakadémista. Nagyon remélem, hogy csodás munkát végzel és akkor két példányt is veszek, de az akadémiát, azt bocsi, de csak egyszer végzem el!

Főfüge

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.02.12. 21:40:15

Nagyon érdekes dolgot vetett fel a Király!

Hiányzik e a karvezető a képről?
Igen, hiányzik és az a jó!
Ezért veszem meg a könyvet, mert Ő "belül" van és kiváncsi vagyok arra, hogy nekem mit akar közölni, ill. tanítani.
Nem lehet akárki, mert a zenekar az már várja, és ha minket is meggyőz, akkor helyet foglalunk a nézőtéren és izgalommal várjuk, hogy végre elfoglalja a helyét.
E gondolatsor, ha helyes, akkor vásárlása csábít, persze ez az én véleményem!

Főfüge

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.02.12. 23:42:30

Ha a vizuális hatást a zene iránti szeretetem és a betűk formáját (csengését ) veszem figyelembe ( persze a fotó hangulata és a háttér teljesen rendben van, akkor az alsó a rusztikusabb kézírásos változat mellett voksolnék.
Ui:...kérek egyben két dedikált példányt: egyet nekem és egyet a legjobb barátomnak, akivel együtt jártunk ki a zeneiskola általános osztályait, de ő most a Ljubljanai filharmónia brácsása és én viszont a kritikusa...DDD

Gratulálok a munkádhoz!
Gabes

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.13. 07:30:58

Timi, dehogy törlöd le. Jó helyen van itt, mert szebb, mint az enyém. De engedelmeddel halványokker-re fogom csinálni. Köszönöm szépen! Már csak a font nevét kell elárulnod. (Chopin script-re tippelek ...)
Igen, Laci felvetése jogos, és Füge megfejtése is az. Azért nincs karvezető a képen, mert még nem tanulta meg a szakmáját. Majd ha elolvasta a könyvet :)

PekZo 2008.02.13. 09:02:31

Mindekét verziót (karvezetővel vagy nélküle) meg tudnám védeni, ha kellene. Mint kép, azt hiszem jobb lenne, ha az űrt középen kitöltené a karvezető, de mint egy könyv borítója, amely a karvezetésről szól, azt hiszem, hogy a feszültség: hol van az akiről szól a mű, szükségessé teszi a hiányt, így leszek kíváncsi a tartalomra.
A második betűtípus szerintem jó, és egy arany színt helyénvalónak tartanék.

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.02.13. 09:52:59

:)) Az engedelmemmel?! :DDD Ne viccelj, én csak próbálkoztam, meg segíteni szeretnék, úgy alakítgatod, ahogy neked tetszik! :)
Az a baj, hogy arany szín kikeverni baromi nehéz, hogy szép, csillogó legyen. Csak szerintem ne legyen sötét. Egyébként ez sem teljesen fehér, kicsi okkert kevertem bele én is. :)
A fontot majd megmondom, otthon van lementve, balga voltam, oda kellett volna írnom egyből. :/
Főfüge 'betűművész' ötlete jó, ha megvalósítható, biztos egyedi lenne! :)

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.02.15. 11:52:50

Az alsóra szavazok. A felső képen nem tetszik a betűk színe, de nem is illik a képhez.

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.02.17. 14:22:04

Edwardian Script ITC - a betűtípus, és bocsánat, hogy csak most írom!
süti beállítások módosítása