Menedzser

Zitalma-Parfüm

2008.02.06. 20:50

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr2328503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.07. 08:21:55

Ezzel a Lacoste cuccal nem golfozni kéne menni?
Különben nekem az ilyen fickó egy kicsit visszatetsző. Izé. Szóval olyan, aki többet képzel magáról, mint amennyi. Olyan fönn hordja az orrát, hogy beleesik az eső. Meg egy pár nő, aki szeret nyitott merciben nyomulni. Ez volt a cél?

Zitalma-Parfüm 2008.02.07. 08:25:56

Ez biza!

Ez egy ilyen kicsit többet gondolós illat... vagyis igazgató féle, aki kapott egy forgószéket:-)és a titkárnőknek nagyon tetszik, és majd vesznek ilyet a férjüknek is:-)
és a hibák? nem hogy má' csak én lássam, tessék mondani!!!
Köszi!

Zitalma-Parfüm 2008.02.07. 10:40:29

Mindig is tudtam, hogy jó emberek vesznek körül, de hogy ennyire jók, azt álmodni sem mertem volna. Nagyon nehéz parfümöt fotózni, és Nóra nélkül el sem kezdtem volna. Ő volt az első nahy segítség, és most jöttök ti, ezzel a rengeteg ötlettel és segítséggel.
Megcsináltam azt a fekvő parfümost, majd azt is fölteszem:-)
Ez a pasi vagyis illat arról szól amit látsz... vonalas, szigorú, rend mániás, kicsit korlátolt.. szóval nem nekünk való:-)
pedig az illat nem ennyire rossz ám:-) na majd nekifutok mégegyszer.
Hálás köszönet minden szavatokért, az együtt fotózásnak pedig nagy híve vagyok!

PekZo 2008.02.08. 08:59:09

Az én szememet nyugtatja ez a rend, lehet, hogy már beteges. ;)
Minden képed egy külön történet, pedig csak pár holmi (mégha krokodilos víz is az egyik). Ez nekem is olyan vez.ig.-ós, tüchtig, precíz, aki nem hibázik a munkában, de belecsíp a titkárnő fenekébe, mert megteheti. Na ilyen ember nem szeretnék lenni.

Zitalma-Parfüm 2008.02.08. 09:39:51

Te tudsz valamit erről a főnökről:-)

Köszönöm!

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2008.02.08. 19:46:33

Hivatalból katalógusba sok termékfotót készítek. Ennél a képnél végtelenül profi a kivitelezés, az anyagszerűség is példás. Egy apro "hiba" miatt a megrendelő mégis visszadobná ezt a képet. A logó bebukik és ha valamire akkor erre nagyon kényesek. Ilyen esetben egy kis derítés szinte mindig gyógyír. Itt valószínú egy fehér A4 lap is elég lenne.
Persze az az igazi ha nincs megrendelő és szabad a csók! :)

ET-
süti beállítások módosítása