Margit

Marla Singer (Nóra)

2008.02.04. 16:39

Hetek óta Mahler VIII. szimfóniájára készülök a kórussal. Mondhatom, hogy minden időmet, és gondolatomat kitölti. Különösen Margit figurája érdekel, Faust szerelme, a gyilkos, a bűnbánó nő. (A zeneműben is az övéi a legdrámaibb és legszélsőségesebb megszólalások.)

Ezen a képen napok óta vajúdom. Amit most láttok, félkész, vagy semennyire sem kész. Talán azért nem kész, mert még nem értem teljesen őt... Majd egyszer. Talán az előadások után. Nem tudom. A színekben biztos vagyok, abban is, hogy ezzel a szempárral akarom megmutatni őt. Minden más teljesen bizonytalan. Várom a benyomásaitokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr20325051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.02.04. 21:39:06

Talán jó lenne egy kicsit nagyobban látni ...
Amúgy annyit máris mondhatok, hogy a szemek és a szín tekintetében helyes a döntés, azokkal a fehér villámokkal viszont nem nagyon tudok mit kezdeni. Esetleg felhők, vagy egy magányos fasor a háttérben? Nem tudom, a figurát neked kell érezni.

Zitalma-Parfüm 2008.02.04. 22:09:33

A szem és az arc vonalai gyönyörű lágyak, szerintem a villámló törések keményebb és karcosabb hangsúlyt kaphatnának. mert ha már szélsőséges, akkor legyen látható az a gyűlölet a megbánás mellett!
A színvilág az tökéletes!

Plakátnak való fotó!
Grat!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.02.05. 00:08:04

Szia!

Ebben a formában biztos, hogy egy picit tévútnak számítanak az apró "villámok", különösen a bal oldala, mert olyan "Macskák" sminkre hasonlít.
Érdekes, a kezemmel, minél többet "vágtam" a bal oldalból, annál félelmetesebb volt a nézése, és mikor a jobb szeme pont a harmadoló pontra került akkor volt a legjobb, nekem.
Valami efektet feltétlen kell keresni, ami a szemekből jön, csak ne ilyen direktet. Inkább csak érezzük a szem sugárzását, de ne vegyük észre, hogy mi okozza.
Nagyon tetszik a megbánás finom érzékeltetése, amit a szem sminkjének elmázolódása jelez, talán túl finoman is!

Majd, ha a koncert végén felcsattan a hatalmas taps, és érzed az örömteli felszabadultságot, lehet, hogy akkor beugrik a megoldás, és látni fogod a KÉPET.

Csak nem a Nemzeti Énekkarban énekelsz?

Főfüge

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.02.05. 07:48:47

Köszönöm, köszönöm!
Laci, ezek felhők, csak negatívba fordítva ... Villámfronton valóban kevés a koncepció, és Füge is jól látta, vágni kell balról. Hirtelen meg is csináltam négyzetalakúban, jobb lett sokkal.
Dolgozom még rajta, mert nekem valamiért tetszik, és sokat segítettetek. Ez most lökést adott. Örülök, hogy elmondjátok a véleményeteket.
Füge: A Budapesti Kórusban énekelek, de ezt a koncertet a Nemzeti Énekkarral, a MR kórussal, és a MR gyermekkórussal együtt csináljuk. Hatalmas apparátus ...

PekZo 2008.02.06. 13:11:43

A bíbor jellegű szín az szerintem is jó, szerintem karakteresebb felhők kellenének, akár pozitívban is jó lenne úgy erősebb kontraszttal, meg az áttűnésen lehetne finomítani, illetve az arcnak is a bíborban kéne úsznia, így a szépiás színvilág kicsit összekuszálja a színérzékemet.
A nézés fantasztikus. A villám szerintem nem kellene, formaidegen a kép többi részétől, és az arc állása szerint állóban jobb lenne.

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.02.11. 11:11:44

Jajj, ezt már annyiszor megnéztem.. és mindig írni akartam ide, de valahogy nem jött össze.
Leginkább tanácsot akkor tudnék adni, ha hallanám a zenét hozzá, és mondjuk kézbekapnám az eredeti képet és én is próbálkoznék vele. :)
Nekem így egyszerre sok is ez a kép, és kevés is... úgy értem befejezetlen, kicsit bizonytalan, de sejtem mit szeretnél kihozni belőle. Na, majd ha találkozunk átnézzük! ;)
süti beállítások módosítása