Ha már megyünk visszafelé az időben, akkor mutatok egy képet 1962-ből. Láthatjátok, hogy milyen hamar kezdődött a parfümök iránti érdekléődésem. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr35317186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.01.29. 23:06:19

Idáig azt hittem, én csináltam a legjobb képeket rólad ... :-)

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.01.29. 23:14:34

Szia!

Nagyon hangulatos, korhű felvétel, a "málnaeltüntető kisiparos" első kiadása.
Még emlékszem ezekre az időkre, amikor a húgaim elkészültek, nem tudtam ellenállni és egy pici mozdulattal azonnal kibontottam a masnijukat.

Főfüge

PekZo 2008.01.30. 08:27:46

Nem lehet elég korán kezdeni!

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.01.30. 08:44:43

Biztos odament hozzád az oviban az összes kisfiú, hogy "Csinibaba, szeress belém!"
De a meglepett, és kissé szemérmes pillantásodat is meg kéne fejteni! Nem lehet, hogy az asztalon szemérmetlenkedő hóemberek ejtettek gondolkodóba? :)))

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.01.30. 09:29:22

Ez mennyire jó!!! :)
Egy igazi kis hölgy. :))
Mondtam én, hogy jó dolog ez a régiképekmutogatása!! :P

Zitalma-Parfüm 2008.01.30. 10:11:56

Arra emlékszem, hogy az oviban a fogócskánál engem kergettek állandóan, a hógolyózásnál engem dobáltak a legtöbben, rángatták a hajam, és egyéb alfahím produkciókkal szórakoztattak engem és az ovónénit.

A hóemberes jelenetet nem látom.. hova kell nézni... bár szerintem z a szemérmesnek túnő pillantás a fotós bácsinak szólt:-)

Köszi, remélem ti is jót nevettek a fotón:-)

Főfüge.... a málapusztitó hasonlat nagyon jól esett, köszi:-)

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.01.30. 12:42:31

Már bocsánat, biztos nekem mentek el teljesen otthonról, de én úgy látom, hogy az asztal bal oldalán, az ovális kis terítőn van egy szobor, amin két kretén hóember - hogyismondjam - 69-es figurában csinál valamit.
Most megyek, és beveszek valami fantáziacsillapító gyógyszert.

Zitalma-Parfüm 2008.01.30. 18:31:30

:-) )))) Képzeld, az egy rózsaszín ruciban guggoló kislány, aki búgócsigával játszik:-)

Ha legközelebb jössz, megmutatom azt a csoda nippet!

Aramiss 2008.01.30. 22:41:39

...eddig abban a hitben voltam miszerint nekem a legélénkebb. De nem.
Tetszik a kép. A vágás eredeti ?

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.01.30. 22:55:17

Elolvastam a hozzászólásokat. :):):)
Szeretem a régi FF képeket. Nagyon aranyos.

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2008.01.31. 10:41:54

Ez a pillantás oly jellemző, ha nem írod, hogy te vagy a képen is kitaláltam volna! :))

-kadris- 2008.02.01. 21:33:46

és én már nem ebbe születtem teljesen csak egy kicsit... és kis ideig. mi a trabantunkra vártunk sokáig

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.02.03. 00:32:12

Szia Lacika!

Sajnáljuk, de a Királyék nincsenek itthon, így engem nem bíztak meg, hogy válaszoljak Neked.
Ausztriában vannak, ha jól tudom síznek az Operabálban, és valami neccharisnyát keresnek.
Addig is, ha jó fotókat akarsz látni, akkor nézz körül a Főfügénél.
Örülünk, hogy hipp-hopp három hét és idetaláltál.
Azért a többi képet is nézd meg, nehogy kedvüket szegd!

Főfüge, nem KIRÁLYI megbízott.

praefect 2008.02.03. 10:52:12

Nem tudom, valahogy egyre frusztrálóbb erre az oldalra benézni. :)
Tényleg, hihetetlenül jó fotók vannak itt.

Neked meg kiállításod is lesz... :)
Éljen, hip-hip...
Gratulálok, Zita.
kf

Zitalma-Parfüm 2008.02.03. 20:37:45

Egyre nagyobb öröm ide jönni:-)
Hazaértünk a szánkózásból, az Opera bálat jó messzire elkerültük:-)

Apukám jól van a szívműtűte után.

Kadris.... majd mesélek, mi nem tudtunk a trabira várni, vettünk mindenkinek egy biciklit, és a szomszéd néni trabiját néha elkértük.
Tüske... ezt bóknak veszem köszi:-)
Rajli... jó itt látni hallani Téged is, pusszantás:-)
Főfüge ... örsvezető helyettesi dicséretemben részesítelek a megbízatlan feladatokkal jól megbírkóztál:-)
Praefect... tehetnél ellene valamit, hogy ne legyél ilyen frusztrált:-)

Köszönöm mindenknek a jó kedvét, sokat segített a mostani állapotomban.

tesztfoto- (törölt) 2008.02.03. 21:37:19

Jöhet ám még hasonló képekből.
süti beállítások módosítása