Nekem is és minden gondolkodó embernek újra küzdeni kell a majdnem lehetetlen ellen, a szemétség, a korrupció, a gyerekeink és majdani unokáink előre ellopott jövőjéért, újra küzdenünk kell, a természetes és normális barátságokért, ami közé éket ver a pénz, a "púder" a hosszú "nyelvek", a kinek mije van és milyen társaságban tud megjelenni és sajnos még mindig nem évült el Móricz Zsigmond: Rokonok c. műve!

Pedig, hát milyen szépen élhetnénk, a technikának támogatnia kellene minket, nem szabadna a fejünkre nőnie, de nélküle is tudnánk élni! Vissza kell mennünk a természetbe, mert a részei vagyunk, nem pedig felette. Újra fel kellene fedeznünk az erdőt, barangolni kellene benne, keresni és meglátni a gyönyört a szépséget, a gondolatokat serkententő nyugalmat és levegőt kellene magunkba szívni (addig, amíg van) és az ugyanezt valló MI jóEmberek ott is tudnánk találkozni, nem feltétlen kell az internet. Addig persze lehet puccozni, pomádézni, de be kell látni végre, hogy pizsamában egyforma hülyén nézünk ki!

 

Főfüge

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr89312461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.01.26. 15:32:50

Értékelés:
Lamancha lovagja új vértezetben lép színre a szélmalommal. Annyira minden a helyén van!!

A sivatagos kék ég, a szikár lovag , a vonalak rendje a gondolatok őszinte kuszasága, és persze Sancho Panza kicsi alakja!

Digit.ill! Kiváló munka és tartalom!
Grat!

okt.1

Azóta sem változott a véleményem:-)

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.01.26. 16:03:18

Szia Zita!

Szívfájdalmam ez a kép. Akkorát buktam vele máshol, mint a ház.
Amikor megláttam a témát, akkor rögtön tudtam, hogy így akarom megcsinálni és olyan izgalomba hozott a vashuszár, hogy nem vettem észre baloldalt azt a három karikát. Decemberben Pesten voltam és a délutánomat az újrafényképezésre szántam.
Irány a Nagymező utca. Parkoló keresés. Ha már útbaesett, akkor benéztem a Mai Manó Házba, ahol nagyon jóléreztem magam. Megnéztem egy kiállítást, elbeszélgettem egy nénivel, millió fotó a lépcsőházban, szóval nagyon jól éreztem magam. Vashuszár!!!
Nincs messze, mert ez az operettszinház bejárata, tehát nagyjából szembe. Igen ám, de decemberben mikor sötétedik? Akkor!
Fény alig, próbáltam emlékezetből "kihajtogatni" a vashuszárt, mert ez egy olyan ajtók sorozata, ha mind bezárod, akkor kerítés. Amikor először lekaptam akkor "készen" kaptam.
Ötvenezer variációt kipróbáltam, de nem jött össze, ráadásúl 5 percenkénz 10-15 ember összegyült és néztek, hamar rájöttem, hogy nem engem, csak szerettek volna bemenni jegyet venni.
A méregtől nem láttam, ja és fény se volt.
Ez vagyok ÉN!!!

Kijön a jóidő, megpróbálom megkeresni a szélmalom harcost. Addíg, csak egyedül.

Főfüge

-kadris- 2008.01.26. 17:01:15

Pizsomában egyförma hülyén nézünk ki! Sose feledem, ezeket a sorokat Te tudod (és reélem többen is), hogy többször is tudom olvasni!
Korunk lenyomata e kép! Még van benne valami, de már csak derengenek az emlékek! Érzi, hogy várják a "harcok", de még nem emékszik mindenre!
Szeretemkép!

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.02.02. 10:16:29

Szia Főfüge!
Nagyon örülök, hogy egy ilyen kíváló fotósokból álló, kedves társaság befogadott! Kívánom, hogy találd meg itt a helyed. Nem kell tartanod felpontozástól, bosszú pontozóktól. Egyéni értékeléseidnek, biztosan fognak örülni!
Most már csak egy feladatod van, fotózni megtanulni :-)))!
Szia: Laci

Zitalma-Parfüm 2008.02.25. 08:01:33

Nem tudom valmaiért írni a szöveg alá, így itt próbálkozom, hátha eljut hozzád, vagy majd átszerkeszti a Király ha hazajön.

Kedvenc Főfügénk:-)

Amit írtál minket igazol.
A fotókmár régen tudnak nem akkora közönséget megmozgatni mint régen. Képtelen igazán értékes értékeléseket írni. megint csak azt mondom, hogy az a bizonyos pontozásos kisiskolás rendszer sokak lelkét gyötri. Ha lepontozod megsértődik, mert a fotós direkt csinál olyan fotót amit fölrak, Az egyéni ízlés és látásmód nem annak az oldalnak az erénye. Ha nem akarsz beskatulyázódni, hanem egyéni akarsz maradni, akkor nem az a megfelelő oldal. Szerintem!!
süti beállítások módosítása