Új blogtárs

Látó-kör

2008.01.17. 18:00

Kedves mindannyian!
Meghívtam a blogra szerzőtársnak PekZo-t, akit többek között a fotozz.hu-ról (néhanyan pedig személyesen is) ismerhettek. Tudom, hogy vannak közöttetek rajtam kívül is olyanok, akik szeretik a képeit, személyes találkozásaink során pedig megbizonyosodtam arról, hogy barátságos, kedves fiatalember.
Fogadjátok szeretettel!

A résztvevők számának korlátlan duzzasztása nem volna célszerű, de ajánlásotok alapján néhány tovabbi taggal bővülhet a Látó-kör-ünk. Kérlek benneteket, hogy akár kommentben, akár privát mailben ajánljatok további tagokat, ha gondoljátok.
Aztán majd teljes önkényemmel eldöntöm, hogy meghívom-e ... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr60301165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.01.17. 18:08:03

Tökjóság :)
Én egy pár napja hívtam őt vendégségbe, hogy olvassa az utikalandokat, de most akkor már nem vendégként, hanem tagként van jelen. És ír kommentet, és tölt fölfele. Hurrá.

SZIA PEKZO! :)

gacsi (nonci) 2008.01.17. 19:49:38

Ennek én is örülök!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.01.20. 10:20:55

Szia!

Nagyon köszönöm a meghívást, kicsit furán érzem magam ilyen nagyok között, én még kiscsoportos vagyok, de igyekszem!
Már sokkal előbb szerettem volna megköszönni a lehetőséget, de akár mennyit is bolyongok itt az oldalon, még véletlen se találok lehetőséget arra, hogy hova lehet írni, aképfeltöltésről nem is beszélve, pedig már az összes variációt kipróbáltam.
Nyilván elcsesztem valamit.
Nem sűrgős, de ha van egy kis időd akkor egy kis használati utasítást légyszi!

Köszi: Főfüge

-kadris- 2008.01.22. 07:59:06

Kedves Laci! Lehet-e ajánlani embert még ide?
Az én kicsi szívem és titokban tudom, hogy még van akié, örülne, ha rajli barátunkat is itt köszönhetnénk!???
Lehet-e róla szavazni???:)))
kadris
süti beállítások módosítása