Zen

Zitalma-Parfüm

2008.01.07. 18:22

Egy parfüm - három próbálkozás.
Véleményeket várok!

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr77288492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vera27 2008.01.07. 19:46:58

Szia!

A Zitalma-Parfüm névről azonnal rádismertem!
Mé?
Már régóta, minden nap benézek ide, eddig még kopoktatni sem mertem, most pedig kopoktatás nélkül azonnal ajtóstól!
A harmadik! Az az igazi! Szerintem, Te ezt tudod is.
Az első, az,HŰŰ
A második, az talán, NEM.
A harmadik, az HŰŰŰŰŰŰŰHAAAAAAAA!!!
Most nem tudok terjedelmesebb értékelést írni, mert nem tudom, hogy itt hol és merre, nem találom a szabályzatot, és nem akarok azonnal himbálózni az ajtóban.
Ez a csodálat, önmagában is gyönyör, bár felmerült bennem, hogy ezt az érzést, lehet, hogy a másik kettő váltotta ki.
Nem. Most már biztos vagyok benne, hogy nem önállóan is fantasztikus, udvarhölgyek nélkül is. A női praktika, azért vald be működött!

Itt Zalában csinálják a borosgazdák, hogy:
Jónapot! Bort szeretnék venni. Szívják a hébért, talán ezt nem kostólnám meg, oké, ezt most fejtettem, másik hordó, kostolás, nem rossz, deeeeee, na és ez? Uram! Nekem egy fehér, száraz.... kell.
Na ezt kóstolja meg! Ebből kérek 50 litert.
Ebből nem adok, ez a családé!

Egy kicsit Te is felvezetted, ami nem baj, mert nem ér bennünket sokkhatás, felhevült testtel e "jéghideg" környezetbe, ami még is hatalmas melegséget áraszt, mert................................................................................................................................

Szevasz: Vera

vera27 2008.01.07. 19:53:52

A kopoktatás, az egy rejtjelzés! Helyesen kopogtat!

Belevörösödtem, de sebaj! Írtam Én már mozsdót is!

Szevasz: Vera

Zitalma-Parfüm 2008.01.07. 20:20:11

Kedves verajános :)

Kopoktatás vagy kopogtatás már föl sem tűnik, ha ilyen kedves és őszinte véleményezést kapok! ez az oldal ezért van.. csak az igazat.. nincs szabályzat, nincs körbe és fölpontozás, csak hasznos értelmezések.. ezért érdemes fotózni ide. Ha valamelyik fotó nem értinti meg a nézőt, azt is le lehet, sőt kell írni, mert attól fotós a fotós, és attól tartalom a forma.)
Megtisztelő, hogy nálam kopog(k)tattál először!
Gyere sűrűbben!
Nagyon köszönöm!
( persze hogy a legalsó a kedvenc)és még van jó pár beállításom erról a Zen hangulatról, ami csupa tétova gondolat!

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.01.07. 21:55:23

Valóban jó olvasni a véleményeket és a válaszokat is ugyanúgy.
Nekem is a harmadik tetszik a legjobban.
Mivel ez egy nehéz téma a harmadik fotón, könnyed módon mégis összáll egy bizonyos egyensúly, ami jól érezhető a fotó hangulatán.
Grat!
Gabes

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.01.07. 21:56:30

...És persze üdv kedves verának!!!
Gabes

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.01.07. 22:20:03

Nálam az első kép viszi a pálmát.

Srí 2008.01.08. 00:03:49

Szerintem rosszul komponált fotó mindhárom. Az a nagy kő vagy mi elvonja a figyelmet a lényegről. A parfüm mellé tenni pár apró, a kék különböző árnyalataiban játszadozó kavicsot, meg a nagy helyére, mintha lecsordogáltak volna a parfüm mellől - na, az tetszene. A növény sem a legszerencsésebb a maga ritkaságával. A parfümöt elnyomja minden, ami a képen van, holott azon lenne a hansúly elvileg.

gacsi (nonci) 2008.01.08. 07:55:44

Az első kettő közt nem sok különbséget látok, csak azt, hogy a zoom nagyobb a másodiknál és ez fényszegényebb. Én még szűkítettem volna a képkivágáson, és ff-ben is kipróbálnám, bár a zöldnek Te szerepet osztottál, :))
Nálam is a harmadik a legtisztább és legegységesebb a kompozícióját tekintve is, és a szín és fényvilágát tekintve is. A textília redőivel még játszadoznék, finoman ívelő vonalaival oszthatná a kompozíciót balfelsőtől jobb alsóig.
A levelek grafikája szép, egészen kíváncsi lettem a Zen illatára, pedig én és a parfümök..., :))
Gratulálok!

praefect 2008.01.08. 09:32:59

Az első az első...

Zita 2008.01.08. 11:05:59

Kedves Sri:)

Örülök, hogy leírtad az elképzelésedet.De ehhez a színhez, vagyis illathoz nem lehet kéket tenni, csak zöldet, vagy egy meleg barna kerek formát. Ehhez a Zen-hez vagyis az elmélkedéshez kell egy kis tér, ahol elmerenghetsz. A japán művészet elve az egyszerű tiszta képlet, amit a bambusz könnyeden játszadozó de mégis az írásjeleknek megfelelő formát adhatnak.

Ez most ezért lett ilyen:)
Köszönöm:)

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2008.01.08. 11:27:46

Az első két képen nekem sok és ennek ellenére nem elég határozott a növény.
Nálam az egyértelmű befutó a harmadik kép könnyed eleganciája miatt.
Esetleg még egy kicsit több térrel, szellősebben még inkább kedvemrevaló volna. :)

Egy Tüske-

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.01.08. 14:03:56

Szintén a harmadik.. :)
Simán prosiba is mehetne!

A második az nekem nagyon nem...
Az első is tetszik, .. arról - ne nevessetek ki! - nekem egy szauna jutott eszembe :)

Aramiss 2008.01.08. 15:59:15

Nna ! Ugye megmondtam, hogy a harmadik : ) Én

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.01.08. 18:45:40

Drága Zita!

Eyértelműen a harmadik. Nem fér kétség hozzá. Az tiszta, és nemes. Elképesztően szép.
(Alul kéne még egy pötyölényi hely.)
Délben vettem Kairóban egy olyan Dior parfümöt, amit itthon még nem is láttál /láttam.
Igérem, hamar csinálok róla egy vázlatfotót, aztán együtt kidolgottuk ;)

Zitalma-Parfüm 2008.01.08. 19:19:24

Szijjja Nóra.:):)

Most merre csavarogsz éppen, hogy rá tudtál nézni a blogra.) de jó.):)
Itt lehet játszani a fotókkal, és lehet dumálni róla:)

Ez sem az én parfümöm, csak megkért a barátosném, hogy csináljal neki egy fotót róla, mert nagyon szereti ezt az illatot.. hát ez lett:)
Köszönöm, örülök neked nagyon!

neuhauser 2008.01.09. 11:39:38

Hajó ha nem jó, véleményem már ismered, indigópapírom nincs, de tartom minden sorát!

tesztfoto- (törölt) 2008.01.12. 11:55:40

Nekem ez a téliesített verzió tetszik legjobban. Jégbe fagyva.
süti beállítások módosítása