Indián tél

Aramiss

2008.01.04. 13:33

Indián tél

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr43284435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.01.04. 16:48:02

Annyira bizarr, hogy már valóságos:)
Mire nem képesek egyes lombok egy kis fotózásért:)
Jó szemed van, mint az köztudott:)

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.01.04. 18:39:53

No, akkor megpróbálok megfogalmazni valami értelmeset. /Előre is bocsánat a fogalmazásért, soha nem volt az erősségem./
Tehát, az én értelmezésemben ez a furcsa féloldalas fenyő lenne a főtéma. A mellette lévő csupasz fatörzs-ágak szerintem túl hangsúlyosak ahhoz képest, hogy milyen keveset látunk belőle. Vagy jobb lenne szerintem szűkebben, vagy pedig többet láttatni belőle, bár nem tudom egészében hogy nézne ki, csak elképzelem. De így nekem nincs egyensúlyban a fotó.
Azonkívül a fenyőnél is lehetne talán több alul, mert így huzigálnám szívem szerint vagy fel vagy le. :)


Csak úgy eszembe jutott, hogy a fotózzon, ami fent van, a "Hajnali tánc" című képed pl. nagyon tetszik. Ott minden okés, ránézek és húdejó...

Aramiss 2008.01.04. 21:30:29

Lányok ! : ) Köszönöm az aktivitást. Ma jó a kedvem. Mint mindig. A jobboldali fa érdekes mert eszemmel tudom, hogy borítja az egyensúlyt a szememmel viszont azt látom, hogy nem. De megcsinálom egyébként a steril változatot is nélküle.

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.01.05. 12:47:58

Nem feltétlenül az a jó, amit én írtam, csupán elmélkedtem a saját verziómon. :)

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2008.01.08. 11:07:54

A kiszáradt fa és a fél fenyő bizarr kapcsolata, ami tetszik. Helyedben erre a fura kontrasztra játszottam volna rá még egy kicsit.

Egy Tüske-
süti beállítások módosítása