Két képet szeretnék nektek megmutatni.
Az első a legújabb darabja a parfümös sorozatnak. A márkanév (chic = elegancia franciául, de magyarul is használjuk így: sikk) alapján ez a hétköznapi, kiskosztümös változat, de a fejemben már megvan egy másik verzió, amely kicsit izgalmasabb ...



A másik kép a "Szabadnapos angyal" átdolgozása az én ízlésem szerint.


A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr88274526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2007.12.25. 12:50:21

Drága Zita!
Ez a parfümös kép most nekem nem annyira... Sokat gondolkodtam, hogy vajon miért? Talán azért, mert ez az üveg, ez a forma engem nem érintett meg. Igen, tudom már. Nekem így egyben ez az egész férfiasan szigorú. Számomra nem hozza azt a lebegő lágyságot, amit én a parfümöktől általában várok. Nemtom, érthetően írok-e... Gyönyörű viszont a kép geometriája, a fehér kelmére eső piros fény, és a fényes fehér háttér is megejtő.

A te angyalos változatod viszont ... hű, hát az nagyon. Arról nem is fecsegnék, hanem csak annyit mondanék, hogy ha férfi lennék, minden bizonnyal ilyen nővel esnék szerelembe.

tesztfoto - lélekharang 2007.12.26. 09:48:01

Szia,

Nekem az tetszik legjobban benne, hogy így grafika hatású.

T :)

Aramiss 2008.01.08. 17:36:04

Nekem ez tetszik : ) Amúgy a felső olyan férfias, az alsó meg olyan nőies kép. Igen.

Zitalma-Parfüm 2008.01.08. 19:26:51

Aramiss.. valahogy így vannak leosztva a szerepek.)
Köszi:)
süti beállítások módosítása