Az első szó az elismerésé: Főfüge barátunk kitartása, rámenőssége és kapcsolatrendszere nélkül nem jöhetett volna létre a "110 év - 110 kép" című, Vadas Ernő, nagykanizsai születésű fotóművészre emlékező kiállítás a Magyar Plakátok Házában. Egy olyan kiállítás, amelyre Keleti Éva fotóművész azt mondta, hogy európai szintű anyag, és európai szintű bemutatás. Mégegyszer: gratulálunk János!

A polgármester megnyit, a fotóművész méltat, az igazgató szervez, Főfüge pedig mindenütt ott van (most éppen filmet forgat)

Egy látogató ...

Indulás előtt még egy dedikáció.

 

Ja igen, hogy teljes legyen a nap, a végén még megnéztük Papp Elek kiállítását is, merthogy Nagykanizsán épp most ilyen is van.

Jó nap volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr431455447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogart 2009.10.17. 11:15:49

Őszintén gratulálok a kiállitás létrejöttéhez ,és sikeréhez!!

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2009.10.17. 13:18:48

Valóban jó nap volt! Még megtekintettük Vadas Ernő szülőházát is, a nagy művészt az a megtisztelés érte, hogy egy másik (még nagyobb :)))) )művész is ugyan abban a házban született és nevelkedett. Nevesítsük eme szerény úriembert; FŐFÜGE!!!

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2009.10.17. 21:19:39

Ja a középső fotó szerintem fantasztikus, különösen a képen szereplő személy emeli messze az átlag fölé! :))))))

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.10.18. 23:53:58

Köszönöm Laci!

Azt is, hogy eljöttél, azt is, hogy ott voltál, az önkéntes főhajtásod az óvodám és a gimnáziumom előtt, az külön jólesett! Csengery 67 előtt készült fotók, pedig történelmi jelentőségüek! Mondhatnám szerényen, ennyi jó fotós találkozása, egy HÁZ előtt ritkaság!

Majdnem mindenhol ott voltam, mert ott akartam lenni, ezért nem voltam sehol!
"Egy látogató..." c. képed kiváló, mert hűen ábrázolja, hogy egy Géniusz 110 képén kívül is van mit nézni! Bár jólenne tudni, rajli mit néz!?

Szeretném köszönteni Boglárkát, akihez rövidesen "beköltözünk", mert az év végéig óránként lesz kiállítása Budapesten!:))) És Ő az első, aki megfejtette a többszáz várakozó közül, hogy hogyan lehet ide írni! Ez nem vicc, sokan azért nem írnak, mert nem lehet!!!??? Kristina, már fél éve van a várólistán! Nem tudok Nekik segíteni, mert nem tudom lemodellezni a helyzetüket. Tény, hogy nem egyedi a problémája!
Szia Bogi!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.10.19. 00:18:39

Kifelejtettem Papp Eleket!
Nem biztos, hogy szerencsés két kiállítást egy nap megnézni. Mi megtettük, és nem bántam meg! Egyáltalán nem homályosította el Vadas Ernő, Elek képeit! Sőt!

Bogart 2009.10.19. 14:38:53

Szeretek első lenni, így átverekedtem magam a regisztráció rögös útján...mindenkit csak bátorítani tudok: nem lehetetlen!
:))
És még Papp Eleknél is elidőztem kicsit.... én sem bántam meg.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2009.10.19. 18:17:20

@Főfüge: Sőt, Elek barátunk munkássága éppenséggel folytatása annak, amit Vadas Ernő, és még sokan mások, az u.n. magyaros stílus művelői folytattak a fotográfiában.

Aramiss 2009.10.20. 20:21:14

Köszönet a tudősításért. Sajnálom, hogy nem lehettem ott.

ribizliszem 2009.10.21. 12:11:50

Szeretettel gratulalok a kiallitashoz, megszervezesehez, elinditasahoz :o) Mindenkinek, akit illet!
Szivböl sajnalom, hogy nem lehettem ott.

Kristina

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.10.21. 22:09:12

Bogi és Kristina!

Ez csak fél siker, mert innét nem lehet visszamenni hozzátok!

Boglárka, örülök, hogy Papp Elek ilyen rendes volt hozzád! Honnét tudtad, hogy hol lakik?:)))
süti beállítások módosítása