Kápolna II.

Főfüge

2009.05.24. 02:27

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr771140102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2009.05.24. 08:46:07

Nem tudom, hogy így volt-e tényleg, vagy az utómunka eredménye, de mintha látni vélném a fénykört Jézus feje körül, és ugyanúgy a bal oldalon a kereszten (mondjuk ez az utóbbi gyanús, hogy a szerző aktív beavatkozásának eredménye).
Mindazzal együtt szép, nyugodt kép, a főtéma középre szerkesztése teljességgel indokolt.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.05.24. 10:28:07

@Kir_Royal: Nagyon érdekesek voltak a fény-árnyék viszonyok, a képen is látszik, hogy szinte minden a "térben" van. Nagyon jól látod, beavatkoztam, mindkét szobornál, de már látom, hogy szerencsétlenűl, mert a keresztnél túlzásba vittem, ráadásúl a lágyítást a kereszten nem radiroztam vissza, s így az eredeti célommal ellentétben nem kiemeltem a keresztet, inkább rányomtam a falra. Reggel azonnal láttam! Bár tudom, ha késznek gondolok egy képet, akkor még kellene legalább egy napig "pihentetni", de eddig még nem sikerült soha megállni!
A ff. és ez a kép két külön felvétel.

bepe22 2009.05.25. 21:33:13

Hétköznapi csoda.
süti beállítások módosítása