Makro-panoráma

rajli

2009.02.21. 21:19

Sajnos a raynox dcr 250 makró miatt gyakran szembesülök azzal a hibával, hogy egy-egy részlet lemarad a fotóról , itt egy panorámás megoldást választottam (két fotó)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr11957240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.02.21. 22:46:25

S lám, megszületett a világ első makropanorámája!
Gratulálok!
Szép az a poloska a bal alsó sarokba!

bepe22 2009.02.22. 11:31:05

Szép, tetszik, poloska kell, csak a kerettel szemben vannak ambivalens érzéseim:)

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2009.02.22. 15:32:01

Egyetértek bepével. Jól szerkesztett, kellemes színvilágú kép, amelyet csak az alkalmatlannak látszó keret ront le.
Mivel nem ez az első alkalom, hogy nem egyezik az ízlésünk keret ügyben, kíváncsi lennék rá, hogy miért gondoltad, hogy ez a szín és ez az asszimetrikus forma alkalmas arra, hogy kiemelje a képet.

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2009.02.22. 21:23:11

@Kir_Royal: Köszönöm a véleményed! A szín a képről vett minta alpján jőtt létre. Az asszimetriával ellensúlyozni akartam a panoráma adta nyújtott képet. Kb. ennyi.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2009.02.24. 09:39:14

@rajli: Valamikor én is nagy híve voltam annak, hogy a képről vegyünk színt a keret (valójában digitális passzpartú) elkészítéséhez, de most már - néhány indokolt kivételtől eltekintve - modorosnak tartom ezt a megoldást. A passzpartúnak szerintem inkább semlegesnek kell lennie, tehát a fehér, a fekete, a szürke az, ami jól működik, lehfeljebb ezeket "törjük" valamilyen színnel. Ennél a képnél pl. a választott drappot kellett volna véleményem szerint egészen kivilágosítani, szinte a fehérig elvinni.
A másik a méret kérdése: a panorámaképnél szerintem éppen hogy hangsúlyozni kellene az elnyújtottságot, és nem ellensúlyozni, bár nyilván az ellenkezőjére is lehet jó példát találni. Ennél a képnél szerintem elegendő lett volna a nagyon vékény belső keret, annak akár is színe is maradhatott volna.
Ez persze csak az én véleményem, a döntés a tiéd.

gacsi (nonci) 2009.02.24. 11:12:51

A keret színe nekem sem jön be, de a fotó maga ötletes, tetszik.
süti beállítások módosítása