A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr49898250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2009.01.24. 09:01:35

Tulajdonképpen első látásra megszerettem ezt a képet, mégis, idő kellet, hogy tudjak hozzá írni, mert nem adja azért könnyen magát ...
Egészen festői, és nem csak a látvány, hanem a "maszatolós" technika miatt is.
Nagyon erős a bal alsó sarok, határozott tartást, alapot ad a képnek, hogy úgy mondjam: van honnan indulnia a füstnek. Érteni vélem a tartalmi és formai kontraszt teremtésének szándékát a villanydrótok szerepeltetésében, én mégis elhagynám, nálam rontja az "áhitat"-ot. Mint ahogyan a digitális passzpartú is: nélküle, vagy egy nagyon keskeny, sötét csíkkal nekem jobban tetszene.

Aramiss 2009.01.25. 09:30:01

Finom , szép , erős hangulatú kép...mesevilág. A "drótokat" én is elhagynám.

Zitalma-Parfüm 2009.01.25. 17:16:18

Szerintem ez két kép egymáson. A drótok egy külön világ, és nekem az a kis kunkor tetszik a legjobban a drótok és a füst kesze-kusza világban.

A kép színvilága is mesés tényleg, de élő és szerethető.

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2009.01.27. 00:48:17

Ez így oké-sss.

Ez egy falusi kép. Jellegzetes a kábelek össze-vissza vezetése, úgy is mondhatni, hogy Hungaricum avagy Image.

Ha már vannak, akkor legyen benne valami szép, mint a fotón látható megoldás.

Egyépként a fotó felső része valóban megbontja az alsó rész hangulatát, de ez a valóságot tükrözi.
Gabes

PekZo 2009.01.27. 12:22:15

Nekem valahogy a vezeték is kell, főleg a kunkor miatt, az ellenpontozza az alsó részt bal oldalt.
Azért persze egy négyzetes vágást is el tudnék képzelni vezetékek nélkül.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.02.02. 02:17:29

Nekem bizony tetszik a drót! Üzenete van, csak olvasni kell! Finom fotó!
süti beállítások módosítása