Elirigyeltem Tamás buborékjait, ezért az ő segitségével utánajártam a lehetőségeknek.

Találtam ezt a weboldalt,   meg ezt, ahonnan free a download, ezer féle mintát lehet beszerezni. A keresőbe beírod, amit szeretnél, (pl: bubbles, leafs, butterflies) és már kapod is :) Zip fájlok töltődnek le, azokat a Photoshop / Presets / Brushes mappába kell kicsomagolni. (CS3 esetén) Üzenet az adminnak: Ezen a szép új felületünkön nem látszik, ha a szövegben hivatkozás van!! Többieknek: Ez most olyan, mint a húsvéti tojás kereső verseny :))

Talán ti is találtok kedvetekre valót. Maga  a fotó a barátnőm kislányáról készült portfólió része, a cuccokat csak szemléltetésképp pakoltam rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr40897898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.01.23. 16:30:24

Nagyon szépen köszönöm!
Kellemesen világított fotó!

Zitalma-Parfüm 2009.01.23. 19:28:12

Tök jóóóóó:-)

nagyon szép egyébként, igazi álmodozós merengős de félős!

Köszi a programot!

Látó-kör 2009.01.23. 23:40:27

Megoldottam.
Így ugyan minden cím és név is alá van húzva, de észre lehet venni a szövegközi hivatkozásokat.

Látó-kör 2009.01.24. 10:14:21

Mégegy varia: most már nincs minden aláhúzva, de ha az egér rámegy egy kijelölésre, akkor aláhúzottá válik, és megváltoztatja a színét.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2009.01.24. 13:57:25

Köszi szépen Laci, talán ez utóbbi jobb.

Aramiss 2009.01.25. 09:43:54

Jó fény jó nő jó beállítás ... a sorrend tetszőleges

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2009.01.27. 14:41:36

Szépen világított jó kép, de ezek a bubik meg lepkék nekem nem tetszenek. :)
Talán mert túl szabályosak, laposak. Főleg a fényekkel szépen formált képhez képest.
Egyszerűen nekem ledobja magáról a kép ezeket az elemeket.
süti beállítások módosítása