Pénteken az első Fotoart workshopon jártam. Igazán nívós szakmai nap volt, jól éreztem magam.

A Fotoart magazin fotósiskolájának tanárai és vendégelőadók irányitották a napot. Voltak elméleti előadások, ingyenes szenzortisztítás (rámfért), illetve két fantasztikusan felszerelt műteremben fotózhattunk, de a bluebox technikával, illetve a nyomtatópiac újdonságaival is megismerkedhettünk. Néhány itt készült fotómat alább közzéteszek. Az volt a nagyszerű a műtermi munkában, hogy bármilyen felszerelést - a szinszűrőktől a visszaverő felületekig - kérhettünk és kaptunk, lehetőségünk volt az elképzeléseinknek megfelelő világitásokat kialakítani, illetve a modelleket kedvünk szerint instruálni. Külön köszönet Kadosa Zoltán oktatónak, aki rendkívül készségesen segített, bármilyen ötlettel álltam elő.

A képeinket rögtön ki is nyomtathattuk a legújabb, csúcsminőségű nyomtatókon.

A hab a tortán az volt, hogy délután legnagyobb örömömre Zita is tiszteletét tette a rendezvényen,  nem sejtve, hogy ő is a cső végére kerül :) Derekasan állta a sarat, remélem, tetszenek neki a képek :)

Ez az első nap hagyományteremtő céllal jött létre, én nagyon jól éreztem magam, a legközelebbire örülnék, ha többen is eljönnétek közületek.

(Új monitoron dolgoztam fel ezeket a képeket, kérem, jelezzétek, ha komoly szinhelyességi, vagy tónusgalibák vannak.)

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr35884119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2009.01.17. 21:52:18

Nincs szavam!
Mindegyik fotód egyformán kiváló.
Nagyon szép selymes fények.
Gabes

gacsi (nonci) 2009.01.18. 13:57:47

Nekem a 3-6-ig nagyon tetszenek.
Az első kettő talán szűk (?), és nekem furcsa ebben a beállásban ez a döntött gépállás. De hát én ehhez a műfajhoz egyáltalán nem értek.
A világítás, a hátterek és a színek viszont szépek. A 3. ravasz kép, a negyedik nagyon szép.

Zitalma-Parfüm 2009.01.18. 19:08:15

Nóra Drága:-)

Valóban nagyon ügyes fotós vagy, én pedig nagyon béna modell,, főleg látva, hogy a profik hogy csinálják 30 évvel és 30 kilóval könnyebben:-)... nehéz kenyér ez azért na!!!Nem váltok pályát, pedig Nórának jó modellt állni, humoros kedves és türelmes fotós.. köszönöm!

Aramiss 2009.01.18. 21:51:47

Mindent egybevetve az utolsó előtti, a zitás a legtermészetesebb. Még a harmadik is tetszik, talán kissé erös a fény az arcon, legalábbis az én monitoromon. (Nem)Csak Zitának említem: azért a többi modell is elég jól tartja magát ahhoz képest, hogy ezek szerint 18 kilósak.

PekZo 2009.01.19. 07:56:43

Ez nagyon jó lehetett, azért más érzés, ha minden ott van, az embernek csak szólni kell. Szépek a képek, Zita tényleg jó modell, nekem leginkább a ff sejtelmes kép tetszik.

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2009.01.19. 19:22:16

Remek program lehetett. Jó, hogy összefutottatok.
süti beállítások módosítása