Döntöttem!

Főfüge

2008.12.10. 04:25

http://sonaj51.blogspot.com/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr7814224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.12.10. 07:38:52

Talán egy kicsit sok lett a szemcse, de a kompozíció izgalmas, változatos, jó.

Látom, neked is indul a privát blogod. Igazából nem is tudom, érdemes-e fenntartani még a Látó-kört...

-kadris- 2008.12.10. 09:02:31

és milyen jól tetted! A megszokottból egy geometriai kompozíció alakult ki. Ráadásul tökéletes egyensúlyban. És érdekessége a képnek, hogy mégsem tisztán a vonalakról szól, mert szemcse szemcse hátán. Én még a színekkel is eljátszottam volna de az nem ez akép lenne:)

kadris

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.12.10. 11:49:51

Határozott és erős meggyőződésem, ahogy Laci felvetette a Látó-kör létét, nem létét, úgy szinte semmilyen összefüggés nincs! A Foltozz.hű se azért lett ilyen, mert mindenki még legalább másik két helyre is feltölt, és majd' mindenkinek, még honlapja is van. Az egy más műfaj, szinte teljesen más!
Az országban rengeteg kitűnő foto klub működik, akiknek tagjai rendszeresen összejárnak, kiállításokat szerveznek stb. Az is egy másik műfaj. Egyénileg átlagoshangú emberek otthon, csak dudorásznak, hetente kétszer elmennek énekkarba, és világszínvonalú dolgokat hoznak össze, hogy a zenekarokról és a különböző együttzenélésekről ne is beszéljek. A Látó-kör is egy-egyfajta csapat.
"Kik és miért?" Ezt Laci szépen megfogalmazta a beharangozójában!
Minden más! Más otthon felbontani egy üveg bort és elkortyolgatni, más ugyanaz a bor barátok között és teljesen más egy borozóba, kocsmában a haverok között.
Az én blogom is más. Az az én saját homokozóm! Majd vigyázok, hogy össze ne kenjem magam, mert teljesen más, az azért nem akarok lenni!
Tehát, szinte semmi összefüggést nem találok Laci felvetésében. Ez az én véleményem!
Különben is, én nagyon jól érzem itt magam köztetek, és örülök, hogy itt ülhetek mellettetek az ág szélén. Érdemtelenül!

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2008.12.10. 13:51:03

Így korán reggel :))), mert ugyebár nem mindenkinek ugyanakkor kezdődik a reggel... szóval kicsit fejfájósan tekergettem ám a fejemet, hogy merre, meg hogy... de aztán kisakkoztam ám! :) Érdekes megoldás.

Laci: szerintem ez nem kérdés! Sokszor van, hogy kevesebb a feltöltés ide, kevesebb a hozzászólás, de itt legalább együtt vagyunk!!!! (Amikor jódarabig csödben voltam, nem volt azért olyan nap, hogy ne néztem volna fel ide, hogy mi újság a többiekkel.) Személy szerint pusztán azért készítettem el a sajátot, mert nincs honlapom, nincs egy olyan hely, ahol az összes számomra kedves régi-új képemet egyben lássam egy olyan stílusban és körítéssel, ahogy az nekem tetszik, ami valamilyen szinten engem tükröz. Tehát inkább albumként működik, mint blog-ként. :)
Szóval csatlakoznék Főfügéhez, semmi köze a kettőnek egymáshoz.
Sőt, ha valaki csinál nekem egy olyan szép honlapot, mint a tiéd, akkor azon nyomban törlöm a 'blogomat' :)))

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.12.10. 19:17:21

Ok, nem akartam én bántani senkit, meg hisztizni sem akartam, kicsit sem, még ha esetleg annak hangzott volna is, inkább csak arról van szó, hogy a társaság, amelyet a sajátos körülmények összehoztak, szépen kezd divergálni. Nincs ebben semmi furcsa, mindenki járja a maga útját, és ebbe különböző mértékben fér bele a Látó-kör.
Talán csak azért vagyok ilyen, mert holnapután lesz egy éve, hogy elindultunk, és most foglalkoztat, hogy van-e még igény a továbblépésre. Én mindenesetre készülök egy meglepetéssel a születésnap alkalmából ...

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.12.10. 20:29:32

Nézdcsak-nézdcsak... milyen szép és dinamikus fotó. Nagyon jó a szerkesztése és nagyon ötletgazdag téma.
Grat!
Gabes

Aramiss 2008.12.10. 22:09:47

Tecc ! Ki-be hajtogatom a képet.

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.12.10. 23:46:33

Üdvözöllek a bloggal rendelkezők világában! Lassan kevesebben leszünk, akiknek nincs blogja, mint akinek van! :))))
Most már legalább Vadvirág is tud írni neked! :)))))
A fotód kíváló!
ÜdV: Egy blogtalan

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.12.11. 11:25:01

Jó ötlet, én is forgatom a fejem. :)

Laci: Ezt a blogot nem pótolja a többi.
Nem tervezek más blogot készíteni.
Ritkán blogozok, de akkor ide jövök.

PekZo 2008.12.11. 13:25:54

Kicsit olyan a kép mint egy régi pc-s tetris :)
izgalmas formák
A Látó-körös dologhoz: határozottan kell, mindenki más ugyan, de egy dolog összeköt minket, a képek szeretete, aminek a módja, ha részletekben el is tér alapjaiban hasonló. Asszem ezért is vagyunk együtt.
süti beállítások módosítása