Steril, túl steril, mondá rajli és azt már nem mondá, csak éreztem, hogy akkor nem lehet felrakni, de ma arra jártam és azonnal rájöttem, hogy mi az értéke. 25-30 autó van az utcában, minden nap! Hogy akkor miért nem volt, arról fogalmam nincs!

Ahhoz biztos nincs köze, hogy előző nap átragasztottam a táblát, hogy a tiszta levegő érdekében, holnap 2000 Ft/ó a parkolási díj!

Ugye nincs?

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr20712653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.10.14. 07:31:02

Lehet, hogy steril,
lehet, hogy fotó támáját vitatná kadris,
lehet, hogy szerkesztésében nonci kevés hibát találna,
lehet,hogy vonalaiban Pekzo elnézelődne, lehet,hogy tónusaiban rajli elgondolkodna,
lehet,hogy KirRoyal találna benne valami megmagyarázni valót,
lehet, hogy parfüm érezné a hajnal illatát a fények sűrűjében,
lehet, hogy Marla Singer( Nóra) más szűrőt vagy optikát használt volna,
lehet, hogy az egész úgy jó ahogy van:-)
vagy nem???

Grat!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.10.14. 12:01:08

Én is Őket várom! Lehet ebbe a sorrendbe is.

ÓRA INDUL!

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.10.14. 21:41:21

Nekem nem a sterilitással van a bajom, hanem azzal, hogy nem látom, amit láttatni akarsz. Nem sikerül bevonnod az alkotási folyamatba, nem tudom, miért rögzítetted ezt a képet.
Talán bennem van a hiba ...
Még nézegetem egy kicsit.

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.10.16. 00:05:44

Tetszik ez a fotód! Lehet, hogy egy kicsit közelebb áll ez a stílus Zoli egyéniségéhez, de nekem akkor is tetszik. Nem kell semmi extra dolgot keresni a fotódon. Egy jól szerkesztett fotó egy utcarészlet. Jó a ff. konvertálás, tetszik a kirakatban a tükrözödés! Nyugalom árad a fotódból, egy álmos vasárnapi reggel hangulata.
Gratulálok: Laci

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.10.16. 13:41:08

Laci! (Kir_Royal)

Amikor gyalog megyek az utcán, akkor nem veszek észre semmit, ha nálam van a gép, még akkor is, ha csak a vállamon van, már mindent másképp látok.
Azonnal látom a táblaerdőket, a reklámerdőket, a millió ilyen-olyan oszlopot, és annyi vezetéket és drótot, hogy már nem is tudom, hogy a vezetékek tartják az oszlopokat, vagy fordítva. Azonkívűl a vezetékek mennek házról-házra keresztbe is. a háztetőkön antenna és parabola dzsungelek, s ha mindez nem elég idegesítő, akkor ott vannak még a klímás szörnyűségek! Az úttesten hömpölyögnek az autók, s ha nem hömpölyögnek, akkor parkolnak járdán, virágok közt fatövébe és fatetején. Por és szemét, amennyi, csak elfér. Hiába egy-egy szép ház, régi, vagy új, hiába a szép lapos rajzoló fények, "ezek" mindenhol ott vannak és szétverik a képet egy-egy szép utcarészlet illúzióját, akármiért is csinálom.

Ezt a felvételt másmiatt csináltam, de itthon vettem észre, hogy "Steril, túl steril" Talán ezért raktam fel, pedig már egyszer elvetettem!

Rajli!

A vasárnap reggelek általában mindíg álmosak nagyon álmosak, s ezt már én nagyon régóta tudom, ezért csináltam késő délután!

Zita!

Lehet, hogy ez így jó, lehet, hogy nem, de ez már ígymarad! Tetszett ez a "levezetés"!

Kösz, hogy megnéztétek!

gacsi (nonci) 2008.10.17. 10:18:51

Jó lett!
Ügyesen távol tartottad az illetékteleneket, :))

PekZo 2008.10.20. 08:03:32

Egyetértek, túl steril utcának, egy járókelő jól ellenpontozná ezt a kihaltságot.
Viszont nagyon tetszik a tükröződés a bal oldalon.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.10.22. 10:23:11

Túl nagy a rend. Most az jutott eszembe, hogy sokkal jobban szerethetők azok a dolgok, amiknek apró hibái vannak, mint azok, amik tökéletesek.
süti beállítások módosítása