Tudom, hogy kicsit didaktikus, de így 50 felett az embernek már ilyesmin (is) jár az esze ...

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr76623462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.08.20. 01:08:35

Ismerem ezt az érzést! Létezik! Működik!
Valakik, egyszer, valamikor az ötvenes évhez kötötték, nem tudni, hogy miért, de tényleg választóvonal. Március 13-án voltam ötven, persze anno, de 14-én, már "700" bajom volt. nem ártana, ha ezzel foglalkozna valaki!
A Doki barátom is elismerte, hogy bizony bizonyos problémákat lehet kötni az ötvenhez!

Ui: A cím, meg nem jó! Csalás! Nem az utolsó sugarak!!! A sugárzás marad, de nem az utolsó, viszont százszor melegebb és tartalmasabb! Nekem elhiheted!
Én megoldottam, és biztos vagyok benne, hogy Te is.
Túlvagyok már a dolgokon, s épp ezért, már egészen más problémák foglalkoztatnak!
Rettegek, hogy mi lesz 100 után!

Szia: János

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.08.21. 10:33:42

Nem akartam én pesszimista lenni ezzel a képpel, tudom, hogy minden kornak megvan a maga szépsége, meg minden (és köszönöm a "vígasztalást" is, tényleg), de azért azt hiszem az efféle hideg, borongós, sötét képeknek is helye van.

tesztfoto- (törölt) 2008.08.21. 10:47:28

Érdekes megoldás, mintha egy áttetsző üveg mögül fotóztad volna. A keret nekem sok, de a kép hangulata tetszik.

PekZo 2008.08.22. 18:42:51

Tetszik a kép, az utómunka is, jók lettek a színei, bár a címmel talán már túl didaktikus is. :)
süti beállítások módosítása